اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک


شبکه تلویزیون «وی آر تی» بلژیک اعلام کرد که مسئولان این کشور روز جمعه «محمد ابرینی» ۳۱ ساله از مظنونان حملات تروریستی پاریس و بروکسل را بازداشت کردند.

فرارو: شبکه تلویزیون «وی آر تی» بلژیک اعلام کرد که مسئولان این کشور روز جمعه «محمد ابرینی» ۳۱ ساله از مظنونان حملات تروریستی پاریس و بروکسل را بازداشت کردند.

برینی از افراد تحت تعقیب در اروپا بود که دو روز پیش از حملات ۱۳ نوامبر پاریس در یک خودرو با «صلاح عبد السلام» مظنون اصلی حمله تروریستی بروکسل که اخیرا بازداشت شده است، توسط دوربین ها رصد شد.

عبد السلام دو هفته پیش و حدود چهار روز پیش از حملات انتحاری گروه تروریستی داعش در بروکسل پایتخت بلژیک، بازداشت شد. احتمال می رود ابرینی در حملات تروریستی بروکسل نیز دست داشته باشد.  

دادستان عمومی بلژیک امروز همچنین اعلام کرد که چندین نفر هم در ارتباط با حملات تروریستی اخیر در بروکسل بازداشت شده‌اند.

ماه گذشته میلادی هسته تروریستی که گفته می‌شود با عبدالسلام و ابرینی در ارتباط بوده، در حمله به فرودگاه بروکسل و یک ایستگاه مترو در این شهر، بیش از 30 نفر را کشت و ده‌ها نفر را زخمی کرد.

مهاجمین در دو حمله پاریس و بروکسل با گروه تروریستی داعش بیعت کرده و از اعضای اروپایی این گروه تروریستی به شمار می‌آمدند.

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک

عکس: بازداشت مظنون اصلی حملات بلژیک


ویدیو مرتبط :
تازه ترین خبرها از پاریس؛ بازداشت 5 مظنون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عامل اصلی حملات پاریس در بلژیک



اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل,حملات پاریس

وزیر مهاجرت بلژیک روز جمعه بازداشت «صلاح عبدالسلام» مظنون اصلی را تایید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «تئو فرانکن» اندکی پس از آنکه پلیس فرانسه از بازداشت عبدالسلام در مولنبیک بروکسل خبر داد، گفت: ما او را بازداشت کردیم.

بر اساس این گزارش، عبدالسلام در عملیات روز جمعه پلیس در محله مولنبیک بروکسل زخمی و زنده بازداشت شد.

دادستانی بلژیک روز جمعه از کشف اثر انگشت عبدالسلام در آپارتمانی در بروکسل خبر داد که روز سه شنبه نیروهای پلیس بلژیک و فرانسه به آن حمله کرده بودند.

عملیات بروکسل به حملات تروریستی نوامبر (آبان ماه) پاریس ارتباط داشت که 130 نفر کشته به جا گذاشت.


صلاح عبدالسلام یکی از دو مظنون حملات تروریستی پاریس است.

اخبار بین الملل- ایرنا