اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: ایرج نوذری دچار سانحه شد


ایرج نوذری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند محروم منوچهر نوذری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «اتفاقی افتاد و لطف خدا شامل حالم شد. در چهارنعل کورس برای صحنه ای محیرالعقول که از اسب پرت کردم خودمو و به علت عدم تعویض شن های کف پیست ، انگشت دست و صورت آسیب دید».

 
 
 
 
 صبح بخیر: ایرج نوذری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند محروم منوچهر نوذری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «اتفاقی افتاد و لطف خدا شامل حالم شد. در چهارنعل کورس برای صحنه ای محیرالعقول که از اسب پرت کردم خودمو و به علت عدم تعویض شن های کف پیست ، انگشت دست و صورت آسیب دید».

عکس: ایرج نوذری دجار سانحه شد


ویدیو مرتبط :
کوهنورد دچار سانحه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس و بیوگرافی ایرج نوذری



 

ایرج نوذری دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی و پسر منوچهر نوذری است. او سال 1370 ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد.

 

 

اولین حضور نوذری برمی گردد به سال 1370 كه در دو فیلم "اوینار"(شهرام اسدی) و "آخرین تلاش"(سیامك اعتمادی) ایفای نقش كرد. او ظاهرا بعد از این دو فیلم به خارج از كشور سفر كرد و حضور دوباره اش در سینما با 12 سال تاخیر همراه شد.



او پس از بازگشت شهرت اش را ابتدا در تلویزیون به دست آورد و از این جا بود که به سینما بازگشت.

 

"ملاقات با طوطی"(علیرضا داوودنژاد)


"فریاد در شب"(كریم رجبی)


"باج خور"(سیروس الوند)


"كافه ستاره"(سامان مقدم)


"رازها"(محمدرضا اعلامی)


"این ترانه عاشقانه نیست"(رحمان رضایی)


"آكواریوم"(ایرج قادری)


"عاشق"(افشین شركت)


"ملودی"(جهانگیر جهانگیری)

 

اینها فیلمهایی هستند كه او در فاصله سالهای 82 تا 86 در آنها بازی كرده است، ضمن اینكه وی در این فاصله در چند سریال پربیننده تلویزیونی نیز حضور داشته است و به چهره ای آشنا در میان مردم نیز تبدیل شده است.

 


شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوذری، از پیشکسوتان ورزش کونگ فو در ایران بوده است. وی هم اکنون ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده دارد. وی به چندین زبان از جمله سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری

 

 

 

 

ایرج نوذری