اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: اعتراض زن میانسال به مرتضوی


یک زن میانسال از صبح در مقابل دادگاه (چهارمین جلسه دادگاه کهریزک) منتظر ایستاده بود تا یک جمله را به دادستان سابق بگوید.

تابناک: یک زن میانسال از صبح در مقابل دادگاه (چهارمین جلسه دادگاه کهریزک) منتظر ایستاده بود تا یک جمله را به دادستان سابق بگوید.

 او در جمع خبرنگاران گفت : دخترم را در آمریکا کشتند. برای پیگیری پرونده اش چند بار به دادسرا رفتم. اینقدر به آنجا رفت و آمد داشتم که یک روز مرتضوی مرا به سخره گرفت و گفت : امروز کارت ورود زده ای؟

امروز اینجا آمدم تا وقتی از دادگاه می آید به او بگویم کارت ورود و خروجت را زده ای؟ این مادر هنگام خروج مرتضوی از محوطه دادگاه خود را به ماشین دادستان سابق رساند و با صدای بلند گفت : بالاخره تو هم کارت زدی؟



ویدیو مرتبط :
اعتراض فعالان زن به سخنان ضد زن یک کشیش کاتولیک در.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مرد زن‌نما در حین تجاوز به زنان میانسال/بیش از 50 مورد تجاوز+عکس



سرقت مرد زن‌نما در حین تجاوز به زنان میانسال

سرقت مرد زن‌نما در حین تجاوز به زنان میانسال/بیش از 50 مورد تجاوز+عکس

براساس شکایت‌های مردمی مبنی بر مردی با پوشش لباس زنانه پس از آشنایی با زنان میان سال پس از اولین قرار خود در منزل قربانیان خود پس از فاش نمودن هویت خود آنان را مورد تعارض جنسی قرار میداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس مردی با پوشش و ظاهر زنانه در چلسفورد انگلستان با فریب دادن زنان میان سال آنان را مورد تعرض جنسی قرار میداد و در مواردی طلا و جواهرات آنان را به سرقت می برد.

پس از بازسازی چهره وی براساس گزارش قربانیان چهره وی چهره نگاری شد و عصر روز گذشته در مقابل یک کافه در شهرستان اسکس در نزدیکی شهر چلمسفورد توسط اسکاتلندیارد شناسایی و دستگیر شد.

وی در حالی دستگیر شد که قصد فریفتن اخرین قربانی خود را داشت.

وی در پرونده خود 50 مورد تجاوز به عنف و 12 مورد سرقت طلا و جواهرات با ارزش درج گردیده است./باشگاه خبرنگاران