اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: اسکناس 500 تومانی جدید


بانک مرکزی که بر اساس ماده 3 قانون پولی و بانکی کشور امتیاز انتشار پول رایج کشور را بر عهده دارد به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) اسکناس پنج هزار ریالی با طرح جدید منتشر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: بانک مرکزی که بر اساس ماده 3 قانون پولی و بانکی کشور امتیاز انتشار پول رایج کشور را بر عهده دارد به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) اسکناس پنج هزار ریالی با طرح جدید منتشر می‌کند.


ویدیو مرتبط :
عرضه اسکناس نوی 500 تومانی و انواع سکه در بانک ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از اسکناس جدید ۲۰۰۰ تومانی + عکس



اخبار اقتصادی - رونمایی از اسکناس جدید ۲۰۰۰ تومانی + عکس

رئیس جمهور در حاشیه جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی از اسکناس ۲۰ هزار ریالی رونمایی کرد.

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهور پس از اتمام جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی از سامانه‌های بانکداری الکترونیک بازدید کرد.

در جریان این بازدید، از طرح جدید اسکناس 20 هزار ریالی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش طرح روی اسکناس جدید 20 هزار ریالی تغییر نداشته و اما طرح پشت آم که قبلا عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله بود، به تصویر‌ بادگیرهای یزد تغییر کرده است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,حسن روحانی

 اخبار اقتصادی - فارس