اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: استقبال از طرح شکار ممنوع تا 1400


استقبال گسترده در شبكه اجتماعی اینستاگرام از پیشنهاد شهاب مرادی مبنی بر تصویب قانون ممنوعیت شكار تا سال ١٤٠٠ / در دو روز گذشته در بخش اكسپلور اینستاگرام دائما پستی جدید با موضوع شكار ممنوع دیده می شود.

عصر ایران: استقبال گسترده در شبكه اجتماعی اینستاگرام از پیشنهاد شهاب مرادی مبنی بر تصویب قانون ممنوعیت شكار تا سال ١٤٠٠ / در دو روز گذشته در بخش اكسپلور اینستاگرام دائما پستی جدید با موضوع شكار ممنوع دیده می شود.

عکس: استقبال از طرح شکار ممنوع تا 1400


ویدیو مرتبط :
تصویربرداری از یک پلنگ در منطقه شکار ممنوع گرمسار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهاب مرادی: شکار تا سال 1400 ممنوع شود


شهاب مرادی مهربانی را فراتر از روابط انسانی به حیوانات نیز تعمیم داد و با نکوهش شکار، پیشنهاد کرد که عجالتاً تا سال 1400 شکار ممنوع شود تا حیوانات هم نفسی تازه کنند.

عصر ایران: برنامه "خندوانه" یک مهمان خاص داشت: حجه الاسلام شهاب مرادی.

شهاب مرادی در این برنامه گفت، خندید، خنداند و تصویری شاد از یک روحانی شیعه در عید غدیر خم به نمایش گذاشت.

این که چه گفت و در آن برنامه چه گذشت، چیزی است که بینندگانش دیدند و مجال بازتعریفش در این نوشتار کوتاه نیست. آنچه مهم است که او به عنوان یک روحانی، بی آن که بین خود و مخاطب فاصله ای احساس کند و به قول خود شهاب مرادی ، در اندیشه "کبریا"یش باشد، سخن گفت و همه را به مهربانی دعوت کرد. او از مهربانی خدا هم گفت و آن را به باران استوایی تشبیه کرد که زیر بارش رعدآسایش، هر آتشی خاموش می شود.

شهاب مرادی در این برنامه شادی را از نشانه ای مومن دانست و آشکارا از خشکه مقدس هایی که به لباس و لبخند و روابط شادمانه مردم خرده می گیرند انتقاد کرد و گفت که این قماش از افراد، حتی به خود پیامبر(ص) و امامان(ع) هم ایراد می گرفتند و همه چیز را حرام می دانند!

او اما در این برنامه ، مهربانی را فراتر از روابط انسانی به حیوانات نیز تعمیم داد و با نکوهش شکار، پیشنهاد کرد که عجالتاً تا سال 1400 شکار ممنوع شود تا حیوانات هم نفسی تازه کنند.

او برنامه را با رسم 5 ثانیه لبخند خندوانه به اتمام رساند تا این آرزو در دل بینندگان شکل بگیرد که ای کاش همه روحانیون شیعه این گونه بودند.