اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: احمدی‌ نژاد دركنار خواهر و همسرش


پروین احمدی نژاد، محمود احمدی نژاد و اعظم‌السادات فراحی همسر رئیس جمهور در همایش تجلیل از بانوان برگزیده سال 92 .

عصر ایران: پروین احمدی نژاد، محمود احمدی نژاد و اعظم‌السادات فراحی همسر رئیس جمهور در همایش تجلیل از بانوان برگزیده سال 92 .


ویدیو مرتبط :
واکنش خواهر احمدی نژاد به خاطره هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد و همسرش در تحلیف اورتگا+عکس


«برادرم احمدی‌نژاد به دنبال صلح، امنیت و عدالت در جهان است و در این مسیر در كنار ملت‌های مستقل و آزادی خواه مشغول تلاش می‌باشد».

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف رییس‌جمهور انقلابی و ضدامپریالیستی نیكاراگوئه حضور یافت.

محمود احمدی‌نژاد با حضور در میدان انقلاب ماناگوآ محل شكل‌گیری انقلاب ضد امپریالیستی ملت نیكاراگوئه علیه استعمار و امپریالیسم در مراسم تحلیف دانیل اورتگا رییس جمهور نیكاراگوئه شركت كرد.

در این مراسم كه علاوه بر رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همسرش، روسای‌جمهور پنج كشور جهان و شماری از معاونین رییس‌جمهور، نخست وزیر و سفرای كشورهای حضور داشتند، روسای جمهور ایران، ونزوئلا و نیكاراگوئه به نشانه اتحاد و دوستی دست در دست هم دادند.

دانیل اورتگا رییس‌جمهور نیكاراگوئه در این مراسم ضمن خیر مقدم به روسای‌جمهور حاضر بویژه محمود احمدی‌نژاد و هیات همراه، حدود نیم ساعت از فرهنگ غنی و روحیه استكبارستیزی جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و اظهار كرد: «برادرم احمدی‌نژاد به دنبال صلح، امنیت و عدالت در جهان است و در این مسیر در كنار ملت‌های مستقل و آزادی خواه مشغول تلاش می‌باشد».