اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس/ اثر هنری داعش (18+)



اخبار,اخباربین الملل,داعش

 اخبار بین الملل -  عکس/ اثر هنری داعش (18+)

 طرافداران داعش با انتشار تصویر سر بریده یکی از جوانان سوری،‌ آن را اثر هنری این گروه خواندند.

اخبار,اخباربین الملل,داعش

 

 اخباربین الملل - ابنا


ویدیو مرتبط :
اثر هنری ژله ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنگین ترین اثر هنری دنیا +عکس




سنگین ترین اثر هنری دنیا +عکس

"هانتر مان" صاحب ونی بسیار جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری دنیا که بر روی خودرو پیاده شده است شناخته می شود.

بسیاری هستند که با استفاده از خودرو سعی در هنرنمایی دارند ولی برخی از آن ها کمی متفاوت تر هستند به طوری که برای خود نامی دست و پا می کنند و به شهرت می رسند."هانتر مان" صاحب ونی بسیار جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری دنیا که بر روی خودرو پیاده شده است شناخته می شود.

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

او این ون را پوشیده از وسیله های و مجسمه های آهنی کرده است که همه آن ها روی هم نزدیک به 4500 کیلوگرم وزن دارند و ارزش این آهن ها نزدیک به 15 هزار دلار است ولی در کل قیمت این ون نزدیک به 350 هزار دلار اعلام شده است.
این اثر هنری بزرگ البته مشکلاتی را نیز به همراه دارد چرا که باعث شده است تا تایرهای آن در هر 5هزار کیلومتر نیاز به تعویض داشته باشند و البته تا به حال موتور ان نیز چندین بار تقویت شده است تا بتواند حرکت کند.
صاحب این ون می گوید گاهی اوقات مردم خودروی من را به نام "رویای فانتزی کالیفرنیا" و حتی چندین بار نیز پلیس جلوی من را گرفته است و افسرها به جای جریمه کردن تنها در کنار ون شروع به عکس گرفتن کرده اند.

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

سنگین ترین اثر هنری دنیا,براس ون,ماشین ون

منبع:yjc.ir