اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: ابتکار بانوی‌ محیط‌‌‌ زیست جهان شد


بنیاد جهانی انرژی کره مسکون، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست را منتخب دریافت جایزه معنوی ˈیک عمر دستاوردˈ این بنیاد معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا: بنیاد جهانی انرژی کره مسکون، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست را منتخب دریافت جایزه معنوی ˈیک عمر دستاوردˈ این بنیاد معرفی کرد.

فولسگانگ نیومن بنیان گذار بنیاد انرژی کره مسکون که برای اهدای این جایزه از اتریش به ایران سفر کرده است امروز در هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز در برج میلاد یان جایزه را به معصومه ابتکار اهدا کرد.















ویدیو مرتبط :
مراسم اعطای تندیس بانوی محیط زیست جهان به دکتر معصومه ابتکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار بانوی محیط زیست جهان شد



اخبار,اخباراجتماعی,بانوی محیط زیست جهان


 اخبار اجتماعی - ابتکار بانوی محیط زیست جهان شد

بنیاد جهانی انرژی کره مسکون، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست را منتخب دریافت جایزه معنوی ˈیک عمر دستاوردˈ این بنیاد معرفی کرد.

به گزارش ایرنا ، ˈ فولسگانگ نیومنˈ بنیان گذار بنیاد انرژی کره مسکون برای اهدای این جایزه از اتریش به ایران سفر کرده است.

فرآیند انتخاب شخصیت های جهانی از سوی بنیاد جهانی انرژی چندین بخش است که شاخص عملکردی ، داشتن تجربه حفاظت زیست محیطی به صورت هدفمند و نظامند حداقل 15 سال و قابل دفاع در قالب مستندات ، ایجاد زیر ساخت های حفاظت از محیط زیست در کشور منطقه ، تربیت نسلی برای حفاظت محیط زیست ، توسعه برنامه محوری در حفاظت محیط زیست ، ارایه گزارش و مستندات نسبت به محیط زیست شهری و افکار عمومی مثبت به شخصیت مورد نظر است .

معصومه ابتکار از سوی بنیاد انرژی کره مسکون و تمام این محورها مورد بررسی قرار گرفت و امروز جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

ابتکار اولین بانوی جهان و جز معدود شخصیت های جهانی است که موفق به دریافت این جایزه از سوی بنیاد جهانی شده است وی بعد از این به عنوان بانوی محیط زیست جهان شناخته خواهد شد.

بنیاد انرژی کره مسکون موسسه غیر دولتی و بین المللی است از سوی پیشکسوت حوزه انرژی ، فلس گانگ نیومون بنیان گذاری شده و 30 است در زمینه بهره وری انرژی های پاک و توسعه پایدار فعالیت می کند.

آگاهی در باره اصلاح الگوی مصرف و انرژی و حمایت از پروژه هایی که آینده بهتری را برای نسل های بعدی در کشورهای در حال توسعه فراهم کند از اهداف این بنیاد است.

شورای افتخاری بنیاد انرژی کره مسکون برای سال 2014 جایزه یک عمر دستاورد را به معصومه ابتکار اعطا کرده است.

این جایزه برای کسانی است که صدایشان در جهان شنیده می شود و در سطوح اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی عامل تحول بوده اند.

تاکنون افرادی همچون میخائیل گورباچف وآرنولد شوارتزنگر موفق به دریافت این جایزه جهانی شدند و معصومه ابتکار سومین نفر و اولین بانو در جهان است که این جایزه دریافت کرد.

این جایزه به طور رسمی فردا - چهارشنبه- در هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز در برج میلاد به معصومه ابتکار اهدا می شود.
  اخبار اجتماعی - ایرنا