اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: آخرین ساعات کاری احمدی‌ نژاد


رئیس جمهور در آخرین ساعات کاری خود در کسوت ریاست جمهوری از کارگاه عملیاتی پروژه احداث متروی تهران به شهر جدید پرند و پروژه احداث فاز یازده مسكن مهر پردیس بازدید کرد.

فرارو: رئیس جمهور در آخرین ساعات کاری خود در کسوت ریاست جمهوری از کارگاه عملیاتی پروژه احداث متروی تهران به شهر جدید پرند و پروژه احداث فاز یازده مسكن مهر پردیس بازدید کرد.

در حالی که احمدی نژاد آخرین ساعات کاری خود در کسوت ریاست جمهوری را سپری می کند صبح امروز از کارگاه عملیاتی پروژه احداث متروی تهران به شهر جدید پرند و پروژه احداث فاز یازده مسكن مهر پردیس بازدید کرد.

رئیس جمهور شب گذشته نیز آخرین مصاحبه زنده تلویزیونی خود را انجام داد و ضمن طلب حلالیت از مردم ایران از کمک مردم و مسئولان تشکر و از همه خداحافظی کرد.

وی پیش از آن نیز ضمن حضور در کانون اصلاح و تربیت تهران، مجموعه ورزشی این مرکز که شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی است را افتتاح کرده بود.







افتتاح مجموعه ورزشی مرکز اصلاح و تربیت




مصاحبه زنده تلویزیونی
















 کارگاه عملیات احداث متروی تهران – پرند














پروژه احداث فاز یازده مسكن مهر پردیس


ویدیو مرتبط :
آخرین ساعات دولت احمدی نژاد درپرند وپردیس ودفترکارش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرین‌کاری در استقبال از احمدی نژاد/ عکس


شیرین‌کاری در استقبال از احمدی نژاد