اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس‌: نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا


اولین عکس‌های رسمی از پرنسس شارلوت، نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا منتشر شد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اولین عکس‌های رسمی از پرنسس شارلوت، نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا منتشر شد.

عکس‌: نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا

عکس‌: نوزاد جدید خانواده سلطنتی بریتانیا


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاشهای عروس "بن لادن" برای نزدیک شدن به خاندان سلطنتی بریتانیا +عکس



خاندان سلطنتی بریتانیا , عروس بن لادن

عروس انگلیسی "اسامه بن لادن" یکی از حامیان لژیون خیریه خاندان سلطنتی است. "زینا بن لادن" 50 ساله که با عمر پسر اسامه بن لادن ازدواج کرده است میگوید: انجام امور خیریه یکی از ارکان زندگی من است و اصلا اهمیتی ندارد من با چه کسی ازدواج کرده ام. او اخیرا عضویتش در یک لژیون مرتبط با خاندان سلطنتی را تمدید کرده است. او دست کم 5 سال است که به این لژیون خیریه کمک مالی میکند. او در مصاحبه اش با یک روزنامه محلی میگوید:پدر شوهر من هرکسی بوده است به این مسئله که من علاقه مند به کارهای بشردوستانه انجام دهم ربطی ندارد.
او بارها به خاطر پیوند با خاندان بن لادن به مرگ تهدید شده است . او در سال 2007 و در سفر به مصر با عمر بن لادن آشنا شد و حدود 1 ماه بعد از آشنایی با وی ازدواج کرد. او به اسلام مشرف شده است . عمر بن لادن همسر ششم اوست  و حدود 25 سال از وی کوچکتر است.
همسر وی بارها تاکید کرده است که قبل از حادثه 11 سپتامبر رابطه اش را با پدرش قطع کرده بود اما کشته شدن بن لادن را یک جنایت نامید.
یک منبع نظامی اعلام کرده است لژیون نمیتواند به خاطر نام خانوادگی وی عضویت او را انکار کند اما بسیاری از اعضای گروه بخاطر وجود او وحشتزده هستند.

خاندان سلطنتی بریتانیا , عروس بن لادن

خاندان سلطنتی بریتانیا , عروس بن لادن

منبع:pardad.ir