اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس‌های میلان بانمک، پسر شکیرا و پیکه


شکیرا اخیراً در مصاحبه با مجله کلمبیایی Aló اعلام کرده که قصد دارد خانواده اش را گسترش دهد و با تصاویر جدیدی که از میلان، پسر دوست داشتنی او و جرارد پیکه می بینیم، کاملاً به شکیرا حق می دهیم و دلیل او برای گسترش خانواده اش را درک می کنیم.

 
 
 
 
صبح بخیر: شکیرا اخیراً در مصاحبه با مجله کلمبیایی Aló اعلام کرده که قصد دارد خانواده اش را گسترش دهد و با تصاویر جدیدی که از میلان، پسر دوست داشتنی او و جرارد پیکه می بینیم، کاملاً به شکیرا حق می دهیم و دلیل او برای گسترش خانواده اش را درک می کنیم.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛ این خواننده 36 ساله و پیکه، فوتبالیست 26 ساله، در ماه ژانویه بچه دار شدند و شکیرا از آن موقع تاکنون عکس های زیادی از پسرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

او در مصاحبه با این مجله گفته است: «ما قطعاً بچه های بیشتری می خوایم. فقط به کمی زمان نیاز داریم تا خودمونو جمع و جور کنیم. من خوش شانسم که اخیراً بخاطر خوشحالی فراوان شخصی، لذت بردن از کارم و داشتن لحظه های شاد با عزیزانم، خیلی خنده و شادی تو زندگیم داشتم.»

او در مورد پسرش می گوید: «پسرم شخصیت منحصر بفردی داره. اون عاشق اینه که تو استودیو با من باشه چون خیلی کنجکاوه و تو اون محیط خیلی راحته. وقتی اولین بار با خودم بردمش به استودیو خیلی خوشحال بودم و حالا می فهمم که من تو خونه یه راک استار کوچولو دارم، چون اون عاشق موسیقیه، البته دلیلش مشخصه چون تو این محیط بزرگ میشه. این توی آلبوم هم منعکس میشه و حال و هوای راک به آلبوم میده.»

او درباره رژیم غذایی خود می گوید: «من انگیزه زیادی برای مراقبت از خودم دارم، چون درسته که فعالیت جسمانی خیلی مفیده، ولی اگه حال و حوصله ش رو نداشته باشی، فایده ای نداره.»







ویدیو مرتبط :
شکیرا و پیکه با پسرشون میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جدید از پسر شکیرا و پیکه


عکسی که شکیرا از شوهرش، جرارد پیکه، و پسرشان میلان منتشر کرده است.

 روزگار نو: عکسی که شکیرا از شوهرش، جرارد پیکه، و پسرشان میلان منتشر کرده است.