اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز


پروتوتایپ پیکاپ مرسدس بنز که در آینده عرضه خواهد شد در آلمان شکار عکاسان صنعتی شد.

وب‌سایت پدال: پروتوتایپ پیکاپ مرسدس بنز که در آینده عرضه خواهد شد در آلمان شکار عکاسان صنعتی شد. انتظار می‌رود پیکاپ جدید که بر پایه‌ی پیکاپ میدسایز نیسان ناوارا بنا شده، در فرم کانسپت و در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شود.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز

درحالی‌که اخبار پیشین پیشنهاد می‌کردند که مدل جدید می‌تواند X کلاس نام بگیرد، عکاس جاسوسی ما می‌گوید که پیکاپ جدید مرسدس بنز می‌تواند GLT کلاس خوانده شود که با سیستم نام‌گذاری جدید این خودروساز آلمانی هماهنگی بیشتری دارد. علیرغم ریشه‌های نیسانی این خودرو، انتظار می‌رود که این پیکاپ از استایل اسپورت خاص مرسدس بهره گیرد ازجمله جلوپنجره‌ی جدید با ستاره‌ی سه پر و نمای جلوی منحصربه‌فرد و غیره.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز

علاوه بر پوشش‌های سیاه‌وسفیدی که بر نمای بیرونی کشیده شده، این خودروساز همچنین نمای داخلی را هم از چشم خبرنگاران پوشانده که شاید به معنی طراحی منحصربه‌فرد داخلی برای این برند لوکس باشد. دیگر تغییرات قابل‌توجه گلگیرهای پهن‌تر است که نمای چشمگیرتری را به این پیکاپ بخشیده‌اند.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز

درحالی‌که شراکت تکنیکی مرسدس-نیسان درها را برای استفاده‌ی مرسدس از پیشرانه‌های نیسان گشوده اما مدل جدید احتمالاً از پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربودیزل 2.1 لیتری (161 اسب بخار و 266 پاوند فیت گشتاور) و پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل (188 اسب بخار و 325 پاوند فیت گشتاور) متعلق به ون اسپرینتر استفاده خواهد کرد.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز

اگرچه که عرضه‌ی پیکاپ جدید هنوز برای بازار ایالات‌متحده تائید نشده اما خودروسازان وطنی نسخه‌های ممتازی از پیکاپ های فول سایزی همچون فورد اف 150 پلاتینیوم را می‌سازند. اگر مرسدس فرزند جدید خود را به بازار ایالات‌متحده بیاورد، این خودرو می‌تواند اولین پیکاپ ممتاز سگمنت میدسایز ها لقب بگیرد.

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز


ویدیو مرتبط :
عکس یهویی از مرسدس بنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسدس بنز بادبانی +عکس



مرسدس بنز بادبانی +عکس

شرکت مرسدس بنز آلمان دست به طراحی یک خودروی مسابقه برای سال 2025 زده است که از یک سکان عمودی شبیه به بادبان برای سرعت گرفتن بیشتر بهره می برد.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نمونه مرسدس بنز " فورمولا صفر " به عنوان یک پیش نمونه از یک خودروی مسابقه برای سال 2025 طراحی شده است. این نمونه با استفاده از یک موتور الکترونیکی و باطری های خورشیدی استفاده می کند.

 

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

در این نمونه از یک سکان عمودی برای کنترل بهتر خودرو و همچنین استفاده از نیروی باد برای افزایش شتاب خودرو استفاده شده است. در طراحی بدنه این خودروها از خودروهای مسابقه ای فرمول یک الهام گرفته شده است و چرخ های آن با فاصله از بدنه نصب شده است.

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

این نمونه که در شعبه آمریکای شمالی شرکت مرسدس بنز طراحی شده است قصد دارد تا با ترکیب یک بدنه آئرودینامیک و یک سکان عمودی کارایی بهتر و بیشتری را بدست آورد/باشگاه خبرنگاران