اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکسی از متهمان تجاوز خمینی شهر


چهار محكوم بامداد چهارشنبه در ملاء عام به دارآویخته می‌شوند.

متهمان حادثه خمینی شهر



ویدیو مرتبط :
تعقیب پلیس + فرار متهمان = دستگیری متهمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم قطعی متهمان تجاوز خمینی‌شهر


رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اعلام حکم قطعی متهمان خمینی‌شهر در هفته آینده از سوی دیوان عالی کشور خبر داد. رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اعلام حکم قطعی متهمان خمینی‌شهر در هفته آینده از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.


غلامرضا انصاری  در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت اجرای حکم چهار نفر از متجاوزان پرونده باغ خمینی‌شهر اظهار داشت: پس از اعلام رسانه‌ای حکم اعدام چهار نفر از متهمان در روز ۲۱ مردادماه توسط شعبه ۱۸ دادگاه، این افراد به حکم صادره اعتراض کردند.

وی افزود: بر اساس احکام قضایی متهم می‌تواند ظرف ۲۰ بر حکم صادر شده اعتراض کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه پرونده این متهمان در حال حاضر در دیوان عالی کشور به سر می‌برد، افزود: احتمالاً دیوان عالی کشور در مورد این پرونده تاکنون تصمیم گرفته‌ اما حکم اصلی و نتیجه آن دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده معلوم و به اصفهان ارجاع می‌شود.

 از رای صادر شده برای ۹ نفر از متهمان تجاوز خمینی‌شهر در اعلام رسانه‌ای قبلی، حکم اعدام به صورت دار آویخت در ملاءعام برای متهمان ردیف اول تا چهارم در یکی از میادین اصلی خمینی‌‌شهر است.

همچنین برای سایر متهمان ردیف پنجم و ششم به دلیل اینکه پرونده این متهمان دایر بر زنای به عنف و اکراه است، نظر به نیاز به تحقیقات بیشتر و مواجه آنها با متهم دستگیر شده اخیر و سایر متهمان فراری مفتوح است که با توجه به نیاز به تحقیقات بیشتر، دادگاه تصمیم‌گیری نکرده است.

متهم ردیف هفتم نیز دایر به زنای به عنف و اکراه و همچنین متهم ردیف نهم (باغبان) دایر در معاونت در آدم‌ربایی و زنای به عنف و اکراه به لحاظ نبود دلیل کافی رای بر برائت آنها صادر شده است.

متهم ردیف هشتم تمام اتهامات مندرج در کیفرخواست و اتهام زنای به عنف و اکراه با توجه به امکان متهم و اینکه هیچ‌یک از شکات و متهمان دیگر حضور وی را در باغ اول و دوم تایید نکردند و نیز مورد شناسایی قرار نگرفته است، لذا به لحاظ فقد دلیل کافی رای بر برائت وی در نظر گرفته شده است.

 حکم متهم ردیف دهم که به تازگی طی یک ماه اخیر دستگیر شده است با متهمان ردیف پنج و شش و نیز سایر افرادی که دستگیر نشده‌اند در دست بررسی است.

منبع: فارس