اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس؛ شادی قائمشهری ها در منزل سلیمی















































ویدیو مرتبط :
شادی های کودکانه 2 (سیده گوهر ناز سلیمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی مقدم: قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره را اجرا می‌كنیم/چهارشنیه سوری را اطراف منزل خودتان شادی کنید



 

 

احمدی مقدم: قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره را اجرا می‌كنیم/چهارشنیه سوری را اطراف منزل خودتان شادی کنید

 

فرمانده نیروی انتظامی درباره موضوع استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای در كشور گفت: وظیفه قانونی پلیس تغییری نكرده و ما همچنان اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای را تعقیب می‌كنیم و همه مردم و دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش تخصصی رؤسای پلیس امنیت سراسر كشور گفت: روند مبارزه با مفاسد اخلاقی روند مطلوب و روبه رشدی دارد.

وی با اشاره به اینكه در مجموع امنیت اخلاقی جامعه روبه بهبود و همكاری مردم در این زمینه به نسبت بهتراست، تصریح كرد: در گذشته نیروی انتظامی به تنهایی در میدان بود اما امروز خوشبختانه نهادی‌های دیگری هم كه در این مهم وظیفه دراند چه در برخورد سلبی با مفاسد چه در برخورد ایجابی در امر معروف و فرهنگ سازی (وزارت‌خانه‌ها صدا و سیما) در این عرصه فعال شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینكه فضای ارزشی و ارزش خواهی و توجه به دین و ارزش‌های دینی در جامعه رو به بهبود است،افزود:البته مظاهری از فساد در گوشه و كنار به چشم می‌خورد ولی ما مبارزه جدی داریم.

سردار احمدی مقدم به موضوع استفاده از تجیهزات ماهواره‌ای در كشور اشاره كرد و گفت: وظیفه قانونی ما تغییری نكرده و ما همچنان اجرای قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای را تعقیب می‌كنیم و همه مردم و دستگاه ها باید تابع قانون باشند.

وی اضافه كرد: عمده آن چیزی كه الآن در دستور كار است، تجری از قانون و كسانی كه علناً از این تجهیزات استفاده می‌كنند در اولویت برخورد است و هیچ زمانی هم این كار تعطیل نشده و هیچ ربطی هم به الآن ندارد و این یك روال دائمی داشته كه این روال ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی به برنامه ها و اقدامات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اشاره كرد و اظهار داشت: فكر می‌كنم امسال سال بهتری از سال‌های گذشته داشته باشیم چرا كه كشفیات مواد محترقه خصوصاً خطرناك و آتش زا نسبت به گذشته كاهش چشمگیر داشته است.

سردار احمدی‌مقدم به همكاری خوب اصناف و مردم اشاره كرد و گفت: همكاری مردم همه ساله خوب بوده و انتظار ما این است كه امسال خانواده‌ها به مراقبت از فرزندان خودشان بیشتر توجه كنند.

وی اضافه كرد: اگر قرار است شادی داشته باشند در حوالی منزل خودشان و همراهی والدینشان باشد و از وسایل بی خطر استفاده كنند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به تمهیدات پلیس در سفرهای نوروزی اشاره كرد و اظهار داشت: ما همه تمهیدات را پیش بینی كردیم ولی عمده توجه ما به همكاری و همراهی خود مردم است...../تحلیل:عصرایران