اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس؛ جشنواره خودروهای کلاسیک


جشنواره خودروهای کلاسیک استان مازندران عصر جمعه در قائمشهر توسط هیئت اتومبیلرانی برگزارشد.

















































ویدیو مرتبط :
خودروهای کلاسیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروهای کلاسیک +عکس



گران ترین خودروهای کلاسیک +عکس

خودروها معمولا به خاطر امکاناتی که دارند قیمت گذاری می شوند و برحسب آن ها ارزش گذاری خواهند شد.

 بالا بودن قیمت تنها مخصوص خودروی هایی با امکانات زیاد نیست چرا که گاهی اوقات برخی از خودروهای قدیمی نیز تنها به خاطر اینکه تولید نمی شوند و یا در زمان خودشان بهترین بوده اند گران هستند.

Ferrari Daytona

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این فراری در زمان خودش به عنوان یک اسطوره شناخته می شد و تنها 14 عدد از آن ساخته شد. چندی پیش این خودرو در یک حراجی بزرگ با قیمت سرسام آور 700 هزار دلار به فروش رسید. این خودرو دارای یک موتور پر قدرت با توان 521 اسب بخار است و طراحی بدنه آن همیشه سرلوحه طراحان بزرگ فراری بوده است.

Mercedes-Benz 600 Pullman

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یکی از زیباترین و همچنین معروف ترین مرسدس بنزهایی که تا به حال ساخته شده است مدل "600 Pullman" است. این خودرو در سال 1963 به عنوان بهترین خودروی تشریفاتی انتخاب شد. این خودرو به عنوان وسیله نقلیه بسیاری از دیکتاتورها و همچنین هنرپیشه ها ایفای نقش کرده است. این خودرو این روزها به قیمت 750 هزار دلار به فروش می رسد. این خودرو از نظر فنی نیز بسیار قدرتمند است چرا که موتور 6.3 لیتری آن رقیب ندارد.

Rolls-Royce Silver Dawn

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کارخانه خودروسازی رولزرویس یکی از معروف ترین تولید کننده های خودروهای لوکس و تجملی است. مدل " Silver Dawn" یک از بهترین خودروهایی است که این شرکت تا به حال تولید کرده است. این خودرو از نظر ظاهری دارای طراحی منحصر به فرد است و از نظر فنی نیز با داشتن یک موتور 4.6 لیتری چیزی کم ندارد. قیمت این خودرو در حدود 750 هزار دلار است.

Chevrolet Corvette

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این خودرو این روزها نیز به امکانات گسترده ای به فروش می رسد اما مدل 1967 آن یکی از بهترین ها بود که کمتر خودرویی را می توان با آن مقایسه کرد. این خودرو یک موتور 560 اسب بخاری دارد که حتی این روزها نیز خودروهای بسیاری نمی توانند به سرعت آن برسند. این خودرو این روزها با قیمت 850 هزار دلار به فروش می رسد.

Duesenberg SJ Speedster

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هرکسی با دیدن این خودرو شگفت زده خواهد شد چرا که در سال 1933 ساخته شده است اما واقعا یک خودروی بی نظیر است. این خودرو در آن ها سال های دارای یک موتور 320 اسب بخاری بود که واقعا ترسناک است. تنها 36 عدد از این خودرو تولید شد و این روزها نسخه های باقی مانده از آن 2.6 میلیون دلار فروخته می شود./باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران