اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس؛ باغ موزه وزیری


آثار موجود در این غار مانند مجسمه‌های گوناگون و تابلوهای نقاشی درون غار، نمایی چشم گیر و منحصر به فرد ایجاد کرده‌اند.

ایسنا: کمی که از شهر پرهیاهوی تهران دور می‌‌شویم، در هوای پاکیزه لواسان، به جایی دنج و آرام می‌رسیم که زیبایی و هنر خلافیت در آن معنایی تازه به خود می‌گیرد، اهل ذوق از شکوه آن متحیر می‌مانند و هنر در دستان توانمند هنر مندی کاردرست جانی تازه یافته است..

انسان یگانه ای بنام ناصر هوشمند وزیری در شیب یکی از کوه‌های البرز که مشرف به رودکی است، موزه ای در دامان کوه بر پا کرده است. استاد « ناصر هوشمند وزیری » چندسالی است كه به دور از هیاهوی شهر ، هنر‌های دستی خود را در غار دست ساخته‌ی خود از جنس سنگ وشن، به نمایش گذاشته است.

آثار موجود در این غار مانند مجسمه‌های گوناگون و تابلوهای نقاشی درون غار، نمایی چشم گیر و منحصر به فرد ایجاد کرده‌اند. مجسمه‌ها و تندیس‌های تاریخی این موزه بسته به نوع کار، ساخته شده از فلزات، چوب، پلاستیک، رنگ‌های مخصوص و ... هستند.









































ویدیو مرتبط :
هم اندیشی مدیران موزه ها و کاخ موزه ها در باغ موزه قصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجموعه عکس: باغ موزه دفاع مقدس


بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از باغ موزه دفاع مقدس