اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکاسی مخفیانه از زنان در جزیره کیش


دو مرد جوان که اقدام به عکاسی از گردشگران به ویژه بانوان با پوشش نامناسب در یکی از کلوپ‌های جزیره کیش کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: دو مرد جوان که اقدام به عکاسی از گردشگران به ویژه بانوان با پوشش نامناسب در یکی از کلوپ‌های جزیره کیش کرده بودند، دستگیر شدند.

ماموران انتظامی جزیره کیش در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی فعال در سطح جزیره اقدام به بازرسی از تعدادی از کلوپ‌های دریایی کردند که در یکی از این کلوپ‌ها، متوجه شدند که دو مرد مشغول عکاسی از افرادی هستند که به منظور استفاده از ورزش‌ها و تفریحات دریایی از جمله جت‌اسکی ، چتر پاراسل و ... به این محل مراجعه کرده‌اند.

در ادامه با بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران اماکن عمومی پلیس کیش، مشخص شد که عکاسان مشغول به کار در این کلوپ‌ها فاقد هرگونه مجوز عکاسی و فیلمبرداری ‌هستند که در این راستا دو دستگاه لپ‌تاپ و یک دستگاه دوربین عکاسی حرفه‌ای این افراد توقیف شد.

ماموران پس از هماهنگی قضایی از محتوای لپ‌تاپ‌ها بازدید کردند که مشخص شد، دو جوان اقدام به گرفتن عکس از زنان و دختران جوان با حالت مبتذل کرده و با توجه به ای نکه احتمال سوءاستفاده از چنین تصاویری و انتشار آن در سایت‌های اینترنتی نظیر فیسبوک و ... متصور بود، هر دو مرد به دادسرا معرفی شدند.

، در همین راستا، مدیریت اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش به شهروندان و گردشگران توصیه کرد که به هیچ عنوان اجازه ندهند افرادی از صحنه‌های خصوصیشان چه در خفا و چه در اماکن عمومی تصویربرداری کنند و همچنین تصاویر و اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی که در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند نسبت به درج اطلاعات محرمانه خود دقت کنند.


ویدیو مرتبط :
جزیره زیبای کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"تاكاشی بندر" دستگیر شد/ پایان زندگی مخفیانه در جزیره کیش




اخبار حوادث  -  "تاكاشی بندر" دستگیر شد/ پایان زندگی مخفیانه در جزیره کیش

با تلاش ماموران پلیس آگاهی كیش، شرور تحت تعقیب معروف به "تاكاشی بندر" دستگیر و تحویل مقامات قضایی بندرعباس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی ارسال دو فقره نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در خصوص شکایت ده‌ها شاكی علیه فردی به هویت (س – خ) معروف به "تاكاشی بندر" كه در جزیره كیش بصورت مخفیانه زندگی می كند، مراتب در دستور كار قرار گرفت.
 
از آنجائیكه متهم دارای سوابق متعدد كیفری از جمله سرقت مسلحانه، ورود به عنف وتهدید با چاقو و قمه و شرب خمر و جرایم دیگر بود، مراتب با هوشیاری و تدابیر لازم توسط زبده تریت افسران پلیس آگاهی كیش در دست اقدام قرار گرفت.
 
پس از بررسی های فنی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و در این راستا اکیپی از ماموران به محل مورد نظر عزیمت و در یك عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر كردند.
 
در ادامه خبر آمده است، متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های فنی، به جرم ارتکابی معترف شد. 
 
گفتنی است، در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و پرونده به همراه متهم به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارسال و متهم با قرار صادره تحویل ماموران پلیس آگاهی بندرعباس گردید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران