اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکاسی مخفیانه، مرگ عکاس را رقم زد!



عکاسی مخفیانه، مرگ عکاس را رقم زد!

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از وقوع یک فقره قتل و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید حاجی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی رودان در پی اطلاع از وقوع قتل در یکی از محلات شهرستان، ضمن حضور در محل وقوع جرم، بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل، متهم را شناسایی کردند، گفت: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، متهم به قتل را که در باغی مخفی شده بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان افزود: در بازجویی‌های انجام شده از متهم، وی انگیزه خود از ارتکاب جنایت را عکس گرفتن مقتول با موبایل از همسر و خواهرانش و عدم کنترل رفتار خود به‌دلیل استفاده از مشروبات الکلی عنوان کرد.

به گفته حاجی‌زاده، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
چگونه نمک تمدن ما را رقم زد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ با خرس مرگ جوان آمریكایی را رقم زد



 

 

جنگ با خرس مرگ جوان آمریكایی را رقم زد

 

یك جوان ۲۴ ساله در پی جنگ میان خرس و انسان، زیر چنگال های قوی این حیوان لت و پار شد.

 

«برنت كاندرا» ۲۴ساله اهل ایالت «اوهایو» در ایالات متحده آمریكا، روز گذشته در مسابقه ای كه به جنگ خرس و انسان شهرت دارد، شركت كرده و موفق نشد در مقابل این حیوان دوام بیاورد.

 

خرس او را زیر ضربات سنگین دست های خود گرفته و با پنجه هایش چند بار به سر و صورت جوان بیچاره و نگون بخت كوبید.

 

پلیس منطقه «كلولند» ایالت «اوهایو» در بیانیه ای یادآور شد كه این جوان ۲۴ ساله در نهایت با بالگرد امدادی به بیمارستان «مترو هلث» انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

این مسابقه توسط «سام مازولا» كه مجموعه دار حیوانات درنده است، ترتیب داده شده بود. این مرد در مجموعه خود چندین خرس قهوه ای، ۲۰ گرگ، شیر و ببر نگهداری می كند.

 

گروه های حافظ حیات وحش چهار سال است كه با این مرد مجموعه دار برای نگهداری و انجام مسابقات میان انسان و حیوان درگیری دارند و از او چندین بار درخواست كرده اند تا این حیوانات را به زیستگاه اصلی خودشان بازگرداند.... / جام جم آنلاین