اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عوامل کلیپ "هپی" به 99 ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار اجتماعی - عوامل کلیپ "هپی" به 99 ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم شدند

هریک از اعضای این گروه به اتهام «فعالیت غیر مجاز در امور سمعی بصری از طریق مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل و انتشار آن از طریق شبکه مجازی یوتویوب» و «برقراری رابطه نامشروع از طریق رقصیدن بصورت مختلط و با پوشش نامناسب» از حیث رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیزی و به خاطر مشارکت در ساخت و توزیع کلیپ به پرداخت شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وکیل مدافع تعدادی از عوامل گروه تهیه کننده کلیپ هپی از ابلاغ حکم صادره علیه متهمان این پرونده خبر داد.

فرشید رفوگران در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت:‌ اعضای این گروه که شامل سه دختر و چهار پسر هستند هریک به اتهام «فعالیت غیر مجاز در امور سمعی بصری از طریق مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل و انتشار آن از طریق شبکه مجازی یوتویوب» و «برقراری رابطه نامشروع از طریق رقصیدن بصورت مختلط و با پوشش نامناسب» از حیث رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیزی و به خاطر مشارکت در ساخت و توزیع کلیپ به پرداخت شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

این وکیل دادگستری ادامه داد:‌ دادگاه عمومی جزایی رسیدگی کننده به این پرونده همچنین یکی از متهمان این پرونده را به دلیل نگهداری مشروبات الکلی به شش ماه حبس تعزیزی محکوم کرده است.

وی با بیان اینکه دادگاه صادر کننده حکم، مجازات‌های تعیین شده را با استناد به بند ث ماده 38 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 به لحاظ جوانی، فقدان سابقه کیفری و اظهار ندامت متهمان و با لحاظ ماده 46 همین قانون به مدت سه سال به حالت تعلیق در آورده است، یادآور شد: چنانچه متهمان در این مدت مرتکب مرتكب جرم عمدی موجب حد، قصاص، دیه یا تعزیر تا درجه هفت نشوند، محكومیت تعلیقی بی‌اثر می‌شود.

وی گفت که رای صادره ظرف مدت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان تهران است.
اخبار اجتماعی - ایلنا


ویدیو مرتبط :
اظهارات ضیا عربشاهی درباره محکوم شدن به 50 ضربه شلاق/3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلاق های عابدزاده به جزای نقدی بدل شد/ مسدود شدن حساب های احمدرضا برای یک میلیون تومان جریمه



احمدرضا عایدزاده,دادگاه احمدرضا عایدزاده

شلاق های عابدزاده به جزای نقدی بدل شد/ مسدود شدن حساب های احمدرضا برای یک میلیون تومان جریمه

دادگاه تجدید نظر ، 50 ضربه شلاق احمدرضا عایدزاده را به یک میلیون جزای نقدی بدل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ احمدرضا عابدزاده که به دلیل مصاحبه علیه پزشک اسبق خود به 50 ضربه شلاق از سوی دادگاه مطبوعات محکوم شده بود ، حالا به حکم دادگاه تجدید نظر و درحالی که خارج از ایران به سر می برد باید یک میلیون تومان به شاکی پرداخت کند. 

با این وجود گلر سرشناس فوتبال ایران این مجازات را عادلانه نمی داند و می گوید عملی که سال ها قبل روی پایش انجام داده با موفقیت همراه نبوده و باعث مشکلاتی عدیده در زندگی او شده و دلیل این نقص را اشتباه پزشک خود می داند. چیزی که البته ارتباطی با دادگاه او پیدا نمی کند و قضات پرونده در مرحله بدوی و تجدید نظر تنها به حرف های او در یک مصاحبه استناد کرده اند و این حکم را برای الفاظی که عابدازده درباره پزشک خود استفاده کرده حکم داده اند. 

سال قبل بود که عابدزاده به دلیل مصاحبه اش درباره دکتر مددی اولین جراح خود ممنوع الخروج شد . او در آن زمان به 50 ضربه شلاق محکوم شد اما پس از اعتراض این حکم 50 ضربه شلاق به یک میلیون جزای نقدی تبدیل شده و چون عابدزاده این پول را پرداخت نکرده با خواست شاکی و پیگیری او حساب بانکی عابدزاده مسدود شده است./خبرآنلاین