اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عوامل تیراندازی دزفول بازداشت شدند


معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول از دستگیری چند نفر از عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول از دستگیری چند نفر از عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

تیراندازی بی هدف از سوی برخی افراد ناشناس در سطح شهرستان دزفول در چند ماه گذشته موجب نگرانی شهروندان شده بود.

حبیب ا... آصفی ایرنا افزود: در پی اقدام به تیراندازی در برخی نقاط شهر دزفول از سوی افراد ناشناس شورای تامین شهرستان وارد عمل شده و با جدیت موضوع را پیگیری کرد.

وی گفت:با اقدامات انتظامی و امنیتی انجام شده چند نفر از عوامل تیراندازی در سطح شهرستان دزفول شناسایی ، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرماندار ویژه دزفول به شهروندان اطمینان داد در راستای تامین امنیت اجازه هیچگونه سهل انگاری داده نخواهد شد و با قاطعیت با عوامل مخل نظم و امنیت برخورد می شود.

آصفی از شهروندان خواست در خصوص شناسایی و معرفی افرادی که به هر طریقی موجب ناامنی در سطح شهرستان می شوند با نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی اظهار کرد:برخورد با عوامل ناامنی با قاطعیت در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان دزفول قرار دارد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت دارای چهار بخش مرکزی، سردشت، شهیون و چغامیش است.


ویدیو مرتبط :
گفت وگو با مجروحان و شاهدان عینی تیراندازی دزفول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عوامل تیراندازی به رییس بیمارستان بهبهان



فرماندار بهبهان از دستگیری چهار نفر در ارتباط با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان این شهر خبر داد و گفت: این سوء قصد به دلیل انتقامجویی یک کارمند اتفاق افتاده است.

حسین ملک خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در رابطه با حادثه تیراندازی به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان روز سه شنبه چهار مرد جوان با متوسط سن 25 سال دستگیر شده اند.

وی افزود: یکی از کارمندان بیمارستان شهیدزاده که مشکلاتی با رییس بیمارستان داشته و قبلا با او برخورد شده بود، طراح این تیراندازی بوده است.

وی اضافه کرد: عامل این تیراندازی با همکاری چهار نفر شرور اقدام به این سوء قصد کرده اما هنوز مشخص نشده که بابت این کار پولی دریافت کرده اند.

ملک خدایی تاکید کرد: اسلحه ای که در زمان تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته نیز کشف شده و متهمان هم اکنون تحت بازجویی هستند.

وی تصریح کرد: تیراندازی به رییس بیمارستان بهبهان ارتباطی با ماجرای فوت یک افسر نیروی انتظامی که همزمان با این درگیری در این بیمارستان رخ داد، ندارد.

بر اساس این گزارش، اوایل مهرماه عده ای ناشناس به رییس بیمارستان شهیدزاده بهبهان تیراندازی کردند و وی را زخمی کرده و متواری شدند.

همزمان با این ماجرا همراهان یک پلیس که در اثر ایست قلبی در بیمارستان فوت کرده بود نیز با پرسنل بیمارستان درگیر شده بودند که این موضوع شائبه تیراندازی از سوی اقوام متوفی به سمت رییس بیمارستان را در اذهان ایجاد کرد.

شهرستان بهبهان در شرق استان خوزستان و در فاصله حدود 200 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

 

 اخبارحوادث  -  ایرنا