اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عنوان جدید «مرد عنکبوتی»


شرکت سونی نام ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی بر پرده سینما را اعلام کرد.

خبرآنلاین: شرکت سونی نام ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی بر پرده سینما را اعلام کرد.

تابستان سال آینده شرکت سونی «مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه» را راهی پرده سینما خواهد کرد. سونی این خبر را در جشنواره سالانه سینماکان در لاس‌وگاس اعلام کرد.

«من تام هالند، مرد عنکبوتی تازۀ شما هستم»، این بازیگر با گفتن این جمله در سینماکان اعلام کرد که در فیلم جدید ابرقهرمان داستان پیتر پارکر دنبال هویت خود می‌گردد.

عنوان جدید «مرد عنکبوتی»

در قسمت جدید از این سری فیلم‌ها تام هالند بازیگر بریتانیایی فیلم‌هایی چون «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» و «در قلب دریا» نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند.

تام روثمن رئیس سونی‌پیکچرز هم اعلام کرد : «امیدوارم فیلم جدید تا سه قسمت ادامه پیدا کند.»

«بازگشت به خانه» بر تلاش پیتر پارکر برای ایجاد تعادل میان زندگی معمولی و زندگی ابرقهرمانی‌اش تمرکز دارد. روثمن داستان فیلم را کشمکشی میان نجات دادن جهان و انجام دادن تکالیف مدرسه توصیف می‌کند.

سونی علاوه بر اعلام عنوان فیلم از لوگوی جدید آن نیز پرده‌برداری کرد. این فیلم حاصل همکاری مشترک سونی و استودیوی مارول است. در ادامه این همکاری مرد عنکبوتی با بازی هالند در فیلم‌های آینده «انتقام‌جویان» حضور خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
بن رایلی «مرد عنکبوتی»در بازی مرد عنکبوتی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش " مرد عنکبوتی " از یک مدیر معروف کمک می گیرد



 

نمایش

 

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از آسوشیتدپرس، نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" که تا به حال با مشکلات زیادی روبرو شده است ، یک مدیرکهنه کار و با تجربه دیگر استخدام کرد تا در قسمت صدا و موسیقی به این تیم کمک کند.

بنا به گفته ، میک میرامونتز ، سخنگوی این نمایش، پل باگیو بابونو ، با بخش موسیقی این نمایش ۶۵ میلیون دلاری همکاری خواهد کرد.

نمایش موزیکال " مرد عنکبوتی تاریکیها را خاموش می کند" ، قرار است در تاریخ ۱۵ مارچ ، رسما" افتتاح شود. آغاز اجرای رسمی این نمایش، بارها به تعویق افتاده است .چندی پیش یکی از بازیگران اصلی این پروژه از بازی کردن در این نمایش انصراف داد و در حین اجرای پیش نمایش، حوادث متعددی رخ داد که باعث شد ، تعدادی از بازیگران این نمایش راهی بیمارستان شوند."

باگیو در سال ۲۰۰۴ بخاطر همکاری در پروژه " رویاهای بمبئی " نامزد دریافت جایزه تونی شد . او پیش از این نیز با چند نفر از خواننده های راکی که در نمایشهای موزیکال همکاری کرده اند ، کار کرده است که فیل کالینز در نمایش " تارزان" و التون جان در نمایش " آیدا " از آن جمله اند.

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب