اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عنایتی: گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم


رضا عنایتی مهاجم صبا که هنوز هم بین هواداران استقلال محبوب است،تاکید کرد در صورت گلزنی به آبی پوشان خوشحالی نخواهد کرد.

ایسنا: عنایتی در خصوص تقابل با استقلال آن هم در شرایطی که صبا وضعیت مناسبی ندارد می گوید:«متاسفانه بدشانس هستیم و فوتبال با ما فعلا سر ناسازگاری دارد.مقابل فولاد هم حق مان باخت نبود ولی شکست خوردیم.حالا هم برای خروج از این وضعیت باید استقلال را ببریم و امتیاز گرفتن در این بازی می تواند شرایط تیم ما را تغییر دهد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی در این بازی حساس برای صبا گل بزنی تاکید می کند:«امیدوارم این اتفاق بیفتد و برای صبا در این بازی گل بزنم.این درست که استقلال و هوادارانش را دوست دارم ولی الان بازیکن صبا هستم.دوست دارم به استقلال گل بزنم ولی اگر گل زدم به هیچ عنوان خوشحالی نمی کنم.من سال های خوبی در استقلال داشتم و محبت هواداران این تیم را از یاد نمی برم.دوست ندارم آنها را ناراحت کنم.»

مهاجم صبا در این دیدار مقابل دوستان و همبازی های سابقش قرار خواهد گرفت.او در پاسخ به این سوال که در استقلال با کدام بازیکنان کری داری می گوید:«من با حنیف و سیاوش کری دارم.البته الان که حرفی نمی زنم و آنها در زمین مسابقه خودشان می دانند چه اتفاقاتی خواهد افتاد.جدا از این حرف ها باید بگویم که بازی سختی داریم ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.»


ویدیو مرتبط :
گل عنایتی و خوشحالی هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غریبی: گل بزنم خوشحالی می‌کنم!


مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از تمام پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم اما اگر به این تیم گل بزنم حتما خوشحالی می‌کنم.

فارس: میلاد غریبی در خصوص وضعیتش در ذوب‌آهن اظهار داشت: خیلی خوشحالم پس از اتفاقاتی که در پرسپولیس برایم افتاد به تیمی آمدم که با آرامش کارم را دنبال کنم. در بازی اول مقابل استقلال خوزستان به دلیل پیگیری امور مالیاتی‌ام نبودم اما ان‌شاءالله در بازی مقابل پرسپولیس اگر کادر فنی به من اطمینان کنند سراپا انگیزه‌ام.

وی افزود: قطعا در تهران بازی سختی در پیش داریم. بالاخره پرسپولیس در اولین بازی خود در نیم فصل به نتیجه لازم نرسیده و می‌خواهد با بازی محکم نتیجه قبلی را جبران کند. از طرفی دیگر ذوب‌آهن سرشار از انگیزه است و همین موضوع بازی را قشنگ‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا قصد دارید به سمت نیمکت پرسپولیس بروید یا خیر،‌ گفت: با قشنگ‌ترین گل‌های ایران به سمت دایی می‌روم. من که با او مشکلی ندارم صد در صد این کار را انجام خواهم داد و با کسب اجازه از دایی وارد زمین می‌شوم. من علی دایی را قلبا دوست دارم اما باید برای ذوب‌آهن بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. چون با این تیم قرارداد دارم.

وی افزود: هواداران پرسپولیس من را ببخشند اگر گل بزنم قطعا خوشحالی می‌کنم. عادت من همین است فرقی ندارد به هر تیمی گل بزنم خوشحالی می‌کنم و سعی می‌نم شادی گلم را با هم تیمی‌هایم تقشیم کنم، من اکنون نسبت به ذوب‌آهن تعهد دارم و باید برای آنها خوب بازی کنم.

غریبی خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در نیم فصل دوم بازی کنم و حالا هم به ذوب‌آهنی آمدم که صد در صد جایگاهش در آینده تغییر خواهد کرد. ما تیم بسیار خوبی داریم حتی در بازی قبلی مقابل استقلال هم موقعیت داشتیم و هم در پنالتی گل نزدیم. خودم را آماده کردم که مقابل بهترین مدافعان ایران که در راس آن سیدجلال حسینی است، به میدان بروم. شناخت بسیار خوبی از پرسپولیس و مخصوصا مدافعان قرمزپوش دارم. امیدوارم که یک روز خوب را در تهران داشته باشم. باز هم معتقدم رسیدن به سه امتیاز با توجه به انگیزه پرسپولیس سخت است ولی دور از دسترس نیست.