اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عنایتی: فصل بعد در استقلالم


شرایط در استقلال مهیاست و دوست دارم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و فکر می کنم فصل بعد با استقلال باشم.

تماشا: رضا عنایتی، با زدن 105 گل آقای گل تاریخ لیگ برتر است. مهاجمی که این فصل پیراهن صبا را بر تن کرد اما به قدری درخشان ظاهر شده که استقلال نیم فصل به دنبالش برود تا او را جایگزین مجیدی کند.



عنایتی در ابتدای لیگ سوم به استقلال آمد آن هم در حالی که مذاکراتش با پرسپولیس به مراحل نهایی رسیده بود. او در این باره به گل گفته است: «زمانی که در ابومسلم بودم، پرسپولیسی ها با من تماس گرفته بودند. کارمان تمام شده بود که قطعه نویی شخصا زنگ زد و از من خواست استقلالی شوم. شرایط پرسپولیس آن زمان سخت بود و سرمربی نداشتند. تیم آن سال هم جو خوبی نداشت و فکر می کنم اگر پرسپولیسی می شدم فوتبالم خراب می شد. در ثانی من دنبال آرامش بودم. من با قلعه نویی صحبت کردم و تلفنی با هم تمام کردیم. هیچ شناختی هم از قریب نداشتم. سالی 30 میلیون با استقلال توافق کردم و فکر می کنم بهترین تصمیم زندگی ام را گرفتم».

رضا عنایتی اما فصل بعد را در استقلال می گذراند و این نکته ای است که خودش هم به آن اعتراف کرده است: «شرایط در استقلال مهیاست و دوست دارم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و فکر می کنم فصل بعد با استقلال باشم. برایم هم فرقی نمی کند چه کسی سرمربی استقلال باشد.من با هرکس سرمربی باشد کار می کنم مهم پیراهن استقلال و عشق من به هواداران است».


ویدیو مرتبط :
‫هت تریک امید عنایتی فرزند رضا عنایتی در رده سنی نونهالان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده سرقفلی استقلال است/ عنایتی از نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود



عمران‌زاده سرقفلی استقلال است/ عنایتی از نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه معاوضه عمران‌زاده با یکی از بازیکنان سپاهان گفت: عمران‌زاده سرقفلی استقلال است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرگزاری فارس، بحث حضور رضا عنایتی و احمد جمشیدیان در تیم استقلال این روزها بیش از پیش مطرح می‌شود و امروز نیز شایعاتی مبنی بر معاوضه حنیف عمران‌زاده با یکی از بازیکنان تیم سپاهان در رسانه‌ها مطرح شده است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعاتی که پیرامون این مسائل مطرح می‌شود گفت: اصلا بحث جدایی عمران زاده از استقلال مطرح نیست و باید بگویم این بازیکن سرقفلی استقلال است و برکت تیم ما محسوب می‌شود.

وی افزود: حتی هنگامی که در مالزی بودم با رحیمی در این خصوص هیچ صحبتی انجام ندادم.

وی تاکید کرد: شاید آنها بخواهند عمران زاده را به خدمت بگیرند اما تاکنون بحثی در این مورد نداشته‌ایم و به راحتی این بازیکن را از دست نخواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت و گو با فارس، گفت: ما احمد جمشیدیان را می‌خواهیم و آنها خواستار یکی از مدافعانمان شده‌اند و قرار است قلعه نویی نظرش را در این مورد بگوید اما در این بین نامی از حنیف عمران‌زاده به میان نیامده است.

فتح الله زاده در خصوص آخرین وضعیت عنایتی نیز گفت: از نظر ما کار با این بازیکن تمام است و او را استقلالی می‌دانیم.حتی قبل از سفرم به مالزی با مدیر عامل مس کرمان صحبت کردم و قرار شد مذاکرات ادامه داشته باشد و قصد دارم این کار را انجام داده تا به امید خدا عنایتی در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود جانواریو از فهرست آبی‌پوشان خارج خواهد شد تصریح کرد: جانواریو بازیکن خوب و بزرگی است و ما منتظر نظر کمیسیون پزشکی هستیم اما در صورتی که این بازیکن نتواند با ما ادامه دهد مجبور هستیم نام او را از فهرست خارج کنیم چون کار دشواری در نیم فصل دوم پیش روی ما است./فارس