اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«عمو پورنگ» به تلویزیون برنمی‌گردد


تهیه‌کننده «عموپورنگ» گفت: به علت عدم اهمیت به جایگاه برنامه‌های کودک در سیما سری جدید این برنامه دیگر ساخته نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «عموپورنگ» گفت: به علت عدم اهمیت به جایگاه برنامه‌های کودک در سیما سری جدید این برنامه دیگر ساخته نمی‌شود.

مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده «عموپورنگ» خبر از عدم ساخت سری جدید این برنامه از شبکه دو سیما خبر داد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به تلویزیون نداریم.

وی افزود: برای ساخت سری جدید هنوز برنامه‌ای نداریم و هیچ توافقی هم با شبکه انجام نشده است.

آقاجانزاده با انتقاد از زمان پخش نامناسب برنامه «عموپورنگ» از شبکه دو سیما، اضافه کرد: چون تا به امروز بر سر زمان پخش و بودجه ساخت سری جدید این برنامه با مدیران شبکه دو به نتیجه نهایی نرسیدیم و دغدغه ساخت برنامه کودک را ندارند، سری جدید این برنامه ساخته نمی‌شود.

تهیه‌کننده «عموپورنگ» تصریح کرد: سیاست شبکه دو سیما، تولید فیلم و سریال‌های تلویزیونی است و هیچ رویکردی را برای تولید برنامه کودک ندارد. متاسفانه پس از گذشت چندین سال از تولید و پخش برنامه‌های کودک هنوز باکس مشخصی برای پخش برنامه کودک در رسانه ملی نداریم.

وی اضافه کرد: ما علاقمند به ساخت برنامه مشارکتی و استفاده از اسپانسر در برنامه‌ها و همچنین علاقمند به تولید کارهای گذشته نیستیم و بلکه دنبال فضاسازی جدیدی در برنامه‌های کودک هستیم که کودکان ما به رشد فکری و اخلاقی برسند.

آقاجانزاده گفت: علیرغم تاکید علی دارابی معاونت سیمای رسانه ملی اصلا الویتی برای تولید برنامه‌های کودک وجود ندارد و دوستان صداوسیما فقط شعار می‌دهند و یکی از دلایلی که قرار است تا ما برنگردیم این است که در برنامه‌های کودک دچار تکرار شدیم.


ویدیو مرتبط :
بازگشت عمو پورنگ به تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی «عمو پورنگ» از تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی ,عمو پورنگ

 

اخبار فرهنگی - خداحافظی «عمو پورنگ» از تلویزیون

وی درباره خداحافظی عمو پورنگ و دلایل آن به فارس گفت: در حقیقت طی سال گذشته ما از سوی برخی جریانات سختی های بسیاری کشیدیم. مثلا در بحث کلید یکسری جریانات به ما حمله کردند در حالی که ما بارها اعلام کردیم این ماجرا به هیچ عنوان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد.

تهیه‌کننده مجموعه برنامه‌های «عمو پورنگ» گفت: این هفته آخرین قسمت‌های برنامه کتابخانه عموپورنگ روی آنتن می‌رود و بعد از آن از بچه‌ها خداحافظی می‌کنیم.

«مسلم آقاجان زاده» در گفت و گو با فارس گفت: روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخرین قسمت های برنامه تلویزیونی «کتابخانه عمو پورنگ» به روی آنتن خواهد رفت و ما در قسمت آخر که روز جمعه پخش خواهد شد، از بچه ها خداحافظی خواهیم کرد.

وی درباره خداحافظی عمو پورنگ و دلایل آن به فارس گفت: در حقیقت طی سال گذشته ما از سوی برخی جریانات سختی های بسیاری کشیدیم. مثلا در بحث کلید یکسری جریانات به ما حمله کردند در حالی که ما بارها اعلام کردیم این ماجرا به هیچ عنوان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد. یا درباره حضور اسپانسر در برنامه اصلا ما مقصر نبودیم و تصمیم گیرنده در این مورد نبودیم. اما یکسری جریانات که می خواستند آقای ضرغامی یا سازمان صداوسیما را بزنند، این ماجرا را دستاویز خود قرار دادند.

آقاجان زاده تصریح کرد: آقای دارابی تاکید دارند که سری جدید برنامه از ماه مبارک رمضان دوباره به روی آنتن برود اما ما قصد داریم با کسب اجازه از ایشان کمی استراحت کنیم. ساخت برنامه برای کودکان به فکر و خلاقیت نیاز دارد و در این رابطه ما به فکر یک یا دو سال استراحت و یا خداحافظی برای همیشه هستیم.

وی در پایان گفت: ما نیاز به تجدید قوا داریم و اگر آقای دارابی موافقت کنند، فعلا با آنتن خداحافظی می کنیم. 

اخبار فرهنگی - فارس