اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عموی اوباما در آستانه اخراج از آمریکا



اخبار,عموی باراک اوباما

 

اخبار بین الملل -  عموی اوباما در آستانه اخراج از آمریکا

عموی باراک اوباما به دلیل اقامت غیر قانونی در آمریکا و در آستانه اخراج از این کشور به دادگاه مهاجرت در شهر بوستون فرا خوانده شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از رسانه های آمریکایی ˈانینگو اوباماˈ عموی ناتنی رییس جمهور آمریکا 21 سال پیش به دلیل اقامت غیر قانونی در آمریکا توسط دادگاهی به اخراج از خاک این کشور محکوم شد اما او از آن زمان تاکنون از اجرای این حکم سرباز زده است.

عموی ناتنی اوباما که مدیریت یک فروشگاه مشروب فروشی در شهر بوستون را برعهده دارد تا سال 2011 که بر اثر استفاده از مشروبات الکلی در حین رانندگی بازداشت شد، کسی از هویت واقعی او باخبر نبوده است.

پلیس بوستون تایید کرده است که او در زمان بازداشت و در شرایطی که درحالت غیر عادی بسر می برده ، بارها درخواست تماس با کاخ سفید کرده است.

پرونده عموی 69 ساله اوباما اوایل سال جاری به دادگاه مهاجرت فرستاده شد.

کاخ سفید در واکنش به این خبر، اعلام کرده است که اوباما خواهان رسیدگی به پرونده عموی نانتی خود در چارچوپ قوانین اداره مهاجرت و همچون سایر افراد می باشد.

مارگارت ونگ، وکیل مهاجرت عموی کنایی اوباما، او را پیرمردی فوق العاده توصیف کرده است.

وی افزود : موکل من بر اساس قانون حق ادامه زندگی درخاک آمریکا را دارد زیرا بیش از 50 سال در این کشور زندگی می کند و امتیاز لازم را برای گرفتن حق شهروندی به دست آورده است.
اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
وزیر امور خارجه و سخنگوی ترامپ در آستانه اخراج !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی ایرانی آینده تیم ملی بانوان آمریکا در آستانه اخراج



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی ایرانی  تیم ملی بانوان

 

 اخبار ورزشی - سرمربی ایرانی آینده تیم ملی بانوان آمریکا در آستانه اخراج

فدارسیون فوتبال آمریکا جانشین سرمربی اخراجی تیم ملی بانوان این کشور را مشخص کرد.

جیل الیس، مربی انگلیسی که در دوره مربیگری موقت خود در تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا شکست نخورده بود به عنوان سرمربی دائمی این تیم که امید نمازی، مربی پیشین تیم ملی ایران هم یکی از اعضای کادر فنی آن است، انتخاب شد.

الیس 47 ساله در سال‌های 2008 و 2012 به عنوان دستیار در تیم فوتبال المپیک بانوان آمریکا کار کرد و در این دو دوره تیمش هرگز شکست نخورد و مدال طلای المپیک را به دست آورد. او در حالی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد که از ماه اکتبر سال جاری شاگردانش باید در مرحله انتخابی جام جهانی 2015 کانادا با تیم‌های منطقه آمریکای شمالی رقابت کنند.

 الیس جانشین تام سرمانی، سرمربی استرالیایی پیشین تیم ملی بانوان آمریکا می‌شود که امید نمازی مربی پیشین تیم ایران و دستیار کی‌روش، فعالیت خود را در کنار او آغاز کرد. با این شرایط مشخص نیست که آیا امید نمازی در کادر فنی تیم ملی آمریکا خواهد ماند و یا اینکه الیس ترجیح می‌دهد دستیاران خود را به کادر فنی تیمش بیاورد.
اخبار ورزشی - تسنیم