اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عمل موفقیت آمیز مرد بدون صورت



 

 

عمل موفقیت آمیز مرد بدون صورت

 

یك مرد اهل ایالت «تگزاس» كه صورت خود را به طور كامل بر اثر برق گرفتگی از دست داده بود، تحتعمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.

 

این مرد كه «دالاس سی. وینز» نام دارد، دو سال پیش در پی یك برق گرفتگی شدید دچار سوختگی از ناحیه صورت شده و بینی، چشمان و دهان خود را از دست داد و هم اكنون پس از انجام ده ها مورد عمل جراحی می تواند با دهانش حرف بزند و با بینی اش تنفس كند، اما همچنان چشم ندارد.

 

این مرد ۲۵ ساله كه پدر یك دختر بچه سه ساله است، در مصاحبه ای با رسانه های دولتی آمریكا، عنوان كرد: مخارج عمل جراحی بسیار بالا است، اما من از بیمه پدرم استفاده كردم و در این مدت بارها مورد آزمایشات روانشناسی قرار گرفتم؛ چرا كه همسرم مرا رها كرده و در حال جدایی از من است. او شوهر بدون صورت نمی خواهد.

 

این مرد در نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی حین كمك به عمو و برادرش برای نقاشی كردن كلیسای منطقه «فورت وورث» در تگزاس به یكباره كنترل خود را از دست داده و بر روی كابل فشار قوی سقوط كرد.

 

وی به مدت سه ماه در كما بوده و شش ماه هم برای بهبودی وضعیت سوختگی خود در بیمارستان بستری شد.

 

تمام این مدت هم پیش از این كه اهدا كننده عضوی پیدا شود، به جای آن كه دهان، دندان، پلك، ابرو و چشم و بینی داشته باشد، پوست جای آن ها را گرفته بود.همچنین این مرد ۲۵ ساله با عصای مخصوص نابینایان حركت می كند.

منبع:خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزارشی از عمل موفقیت آمیز رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از عمل موفقیت آمیز خروج چاقو از سر یک مرد 57 ساله



اخبار حوادث - تصویری از عمل موفقیت آمیز خروج چاقو از سر یک مرد 57 ساله

چاقوی 12.7 سانتی متری از طبقه 8 ساختمانی در چین به پایین سقوط کرد و به سر مرد 57 ساله ای وارد شد و پزشکان عمل جراحی دشواری را برای نجات وی آغاز کردند.

به گزارش مهر، مرد 57 ساله چینی که در حال عبور از یک خیابان بود ناگهان مورد اصابت چاقوی12.7سانتی متری قرار گرفت وی بلافاصله به بیمارستان رسانده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. "شیائو یونزی" در شهر یونگ در چین زندگی می کند.

وی می گوید:"برای پیاده روی به بیرون از منزل رفته بودم که ناگهان احساس کردم سرم نسبت به قبل سنگین تر شده و درد شدیدی را حس می کنم اما باز هم متوجه ورود چاقو به ناحیه سرم نشدم تا اینکه نزد یکی از دوستانم رفتم و او در کمال تعجب به من گفت: این چاقو که در سرت قرار گرفته، چیست؟"

سپس بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت. نجات وی از این حادثه تنها به یک معجزه شبیه بود زیرا این چاقو هر لحظه می توانست جان وی را بگیرد.

این چاقو از طبقه هشتم ساختمانی که مرد چینی در حال عبور از آنجا بود بر سرش وارد شده بود اما خوشبختانه این چاقو ضربه شدید و مرگ آوری را به وی وارد نکرده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,خروج چاقو از سر

 

اخبار,اخبار حوادث ,خروج چاقو از سر

اخبار حوادث - مهر