اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملیات 125 برای خارج کردن دست کارگر جوان از یک دستگاه ساختمانی



اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گیر کردن دست کارگر جوان در داخل دستگاه شیار کن و مجروحیت شدید وی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10 و 57 دقیقه صبح امروز در پس تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی از حادثه گیر کردن دست یک کارگر در داخل دستگاه در یک ساختمان در حال ساخت مطلع شدند و بلافاصله دو ایستگاه ‌آتش نشانی عازم محل حادثه در فرمانیه خیابان عسگریان شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان در حال ساخت یک کارگر 23ساله به هنگام کار با دستگاه شیار کن دست چپش گیر می‌کند که بلافاصله با حضور آتش‌نشانان و عوامل اورژانس برای خارج کردن دست به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد:‌ با هماهنگی آتش‌نشانان یک تیم آتش نشانی در بیمارستان مستقر شده بود که در حضور کادر پزشکی دست کارگر 23ساله (ایرانی) را خارج کردند و برای ادامه درمان تحویل  پزشکان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
گیر کردن دست کارگر در دستگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش کارگر جوان در دستگاه میکسر



گوشه پیراهن این کارگر هنگام کار با دستگاه میکسر گیر کرده و کارگر جوان به داخل دستگاه کشیده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ کارگر جوان بر اثر کشیده شدن داخل دستگاه میکسر خبر داد.
 
حسین خاکپور در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگر امروز حین کار در یک کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک صنعتی توس جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: گوشه پیراهن این کارگر هنگام کار با دستگاه میکسر گیر کرده و کارگر جوان به داخل دستگاه کشیده شد.

خاکپور با بیان اینکه این فرد به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد، گفت: جسم بی جان وی پس از رهاسازی توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی از دستگاه ، تحویل عوامل انتظامی شد.

وی با بیان اینکه عدم استفاده از لباس کار و عدم رعایت نکات ایمنی این حادثه دلخراش را رقم زد، افزود: علت دقیق حادثه در دست بررسی است .

خاکپور تاکید کرد: کارگران در کارگاه هایی که دارای دستگاه های کشنده هستند حتما باید از لباس مخصوص کار استفاده کنند .

اخبار حوادث - ایرنا