اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملیات پلیس برای توقیف زانتیای شیشه‌ ای


قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابجایی محموله ۱۰ کیلویی مخدر شیشه با خودرو زانتیا را داشت، در محاصره پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گرفتار شد.

خبرگزاری مهر: قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابجایی محموله ۱۰ کیلویی مخدر شیشه با خودرو زانتیا را داشت، در محاصره پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گرفتار شد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری این قاچاقچی بزرگ شیشه گفت: بر اساس اخبار به دست آمده در خصوص فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای توزیع مقادیر زیادی ماده مخدر شیشه توسط یک دستگاه خودروی زانتیا، ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی ویژه، موفق شدند مخفیگاه این فرد در منطقه یافت‌آباد را شناسایی کنند، از این رو با هماهنگی مرکز فرماندهی، دو اکیپ عملیاتی به محل اختفای متهم اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: پس از استقرار ماموران در محل، کنترل نامحسوس متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که ماموران پلیس در تعقیب نامحسوس خودروی زانتیای متهم بودند، وی از حضور ماموران مطلع شد و درصدد فرار برآمد.

وی در تشریح چگونگی دستگیری این متهم نیز گفت: با توجه به اقدام به فرار متهم، ماموران چندین مرتبه دستور ایست صادر کرده ولی او بدون توجه به فرمان آنها، متواری شد که در این حین با چند خودروی عبوری نیز تصادف کرده و خساراتی را به آن‌ها وارد آورد که در نهایت در اجرای طرح مهار مجبور به توقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از توقف خودروی خود، با ماموران نیز درگیر شده بود، افزود: او به دنبال درگیری با ماموران قصد از بین بردن مدارک جرم را داشت، که بلافاصله دستگیر و با بازرسی انجام شده تعداد ۱۰ بسته یک کیلوگرمی شیشه از صندوق عقب خودروی متهم کشف و ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
عملیات پلیس برای بازداشت تولیدکننده ماده مخدر شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک پلیس به پاتوق شیشه‌ای شرق تهران/محموله هروئین قبل از توزیع توقیف شد



پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران دو تن از قاچاقچیان معروف موادمخدر را به دام انداختند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی به هویت "ماجد" در محدوده شرق تهران ، شناسایی سوژه در دستور کار دایره سوم مامورین معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی محل اختفای سوژه شناسایی و مشخص شد مشارالیه به تازگی یک محموله مواد مخدر را تحویل گرفته که بلافاصله عوامل به موقعیت بومهن، اعزام شدند.

متهم به هویت "ماجد" به همراه همدست وی بنام "عیسی" طی عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران دستگیر شدند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسی بعمل آمده از متهمان مقدار 30کیلوگرم هروئین کشف و ضبط گردید .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در همین راستا دو دستگاه خودرو پرشیا و پراید وانت مربوط به متهمین نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.