اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملیات ویژه برای دستگیری ۵ شرور متجاوز



 

 

حبس تعزیری

 

۵ شرور متجاوز كه با تهدید و ارعاب اقدام به ربودن یك زن جوان و آزار و اذیت وی در جاده تلو كرده بودند، از سوی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت دستگیر شدند.

چند روز پیش و در حالی كه هوا بشدت بارانی بود، زنی مضطرب و هراسان با حضور در وقت كشیك دادسرای ناحیه ۲۱ با ارائه شكایتی عنوان كرد ۵ نفر با تهدید و ایجاد رعب و وحشت وی را ربوده و پس از انتقال به جاده تلو، مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در پی این شكایت، دستور دستگیری ۵ متجاوز آدم‌ربا صادر و با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس امنیت تحقیق در این زمینه آغاز شد.

با بررسی و تحقیقات بعدی از زن شاكی، وی گفت چندی پیش با جوانی به نام محمدرضا آشنا شدم و او قول داد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید.

زن جوان در ادامه اظهار كرد: روز حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا درخصوص زمان خواستگاری با یكدیگر صحبت كنیم.

وقتی به محل قرار رسیدم، ۴ جوان راه خودروی محمدرضا را سد كرده و سوار خودرو شدند و با انتقال من به جاده تلو، همگی در این محل مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ اسماعیلی، رئیس پایگاه چهارم امنیت پلیس تهران با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از مطرح شدن این شكایت تیم ویژه‌ای از ماموران تحقیقات دامنه‌دار خود را آغاز كردند و با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آمد مشخص شد سركرده این باند یك شرور سابقه‌دار به نام فرهاد (معروف به سیاه) است كه دارای چندین فقره سابقه كیفری از جمله شرارت است.

رئیس پایگاه چهارم افزود: با به دست آمدن این اطلاعات ۵ متهم پرونده یكی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند كه با اعتراف آنها به جرم سیاه و آدم‌ربایی، مشخص شد فرهاد سیاه به دلیل چندین فقره جرم دیگر تحت تعقیب ماموران كلانتری ۱۴۴ تهرانپارس بوده است.

سرهنگ اسماعیلی تصریح كرد: با صدور قرارقانونی برای اعضای این باند، تحقیق از متهمان درخصوص دیگر جرایم ارتكابی آنها ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
شاهین آسمان:دستگیری ریگی شرور (عملیات آفندی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس



اخبار ,اخبار حوادث ,شرور مسلح

 

اخبار حوادث - دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری شرور مسلح سابقه دار در عملیات روز گذشته پلیس این استان در روستای " چین لوداب " از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

سرهنگ عبدی پور رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان فراری ، پس از انجام چندین مرحله کار اطلاعاتی یك شرور مسلح سابقه دار را در روستای "چین لوداب" شهرستان بویراحمد شناسایی كردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی ، وارد عمل شدند و متهم را که با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده ارتباطی چین به لوداب  با سر و صورت پوشیده در حال تردد بوده شناسایی و اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری این شرور مسلح آغاز کردند .

سرهنگ عبدی پور  تصریح کرد:این فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز و تلاش ماموران ، با تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن موتورسیکلت از محل متواری شد که با پیگیری ماموران و اقدامات پلیسی این فرد سابقه دار که جز افراد شرور و دارای سوابقی از جمله درگیری مسلحانه ، شرارت ، اخلال در نظم عمومی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز در سطح شهر یاسوج بوده ، به دام افتاد.

به گفته رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد، متهم در بازجویی های پلیس،به جرم خود و درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی نیز اعتراف کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران