اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملیات مهد کودک، فرزاد حسنی، برج میلاد


عملیات مهد کودک سه شنبه شب در برج میلاد محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در بخش خارج از مسابقه به اکران درآمد.

تماشا: «عملیات مهد کودک»؛ این نام اولین فیلمی است که فرزاد حسنی در ژانر کودک تجربه کرده است. فرزاد حسنی قبل از بازی در این فیلم تجربه حضور به عنوان بازیگر را در فیلم های «در امتداد شهر» که در گونه سینمای اجتماعی بود و همچنین «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور را دارد که این دومی هنوز مجوز اکران عمومی را نگرفته است و تنها در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

 یکی از دلایل فرزاد حسنی برای پذیرفتن پیشنهاد بازی در فیلم «عملیات مهد کودک» به سابقه و تجربیات موفق «فرزاد اژدری» کارگردان این فیلم در ژانر کودک برمی گردد که سال گذشته در جشنواره کودک اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت و اکران قابل قبولی در جشنواره فیلم فجر داشت اما با افشاگری تماشا در این باره همراه باشید تا بدانید چه بر فرزاد در پروژه فرزاد گذشت!

- عملیات مهد کودک سه شنبه شب در برج میلاد محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در بخش خارج از مسابقه به اکران درآمد. این فیلم داستان چند خانواده را به تصویر می کشد که با یکدیگر تفاوت های فراوانی دارند. گفته می شود هنگام اکران فیلم در سالن میلاد و سایر سینماهای نمایش دهنده کودکان با شخصیت های اصلی فیلم همخوانی کرده اند، چراش که «عملیات مهد کودک» یک فیلم موزیکال پرنشاط است.

- سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، سومین تجربه حضور فرزاد حسنی در این جشنواره به حساب می آید. او پیش از این دوره با فیلم های «در امتداد شهر» و «آمین خواهیم گفت» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود.

- پیش از «عملیات مهد کودک»، پیشنهاد حضور در فیلم های «آقای الف» و «ساکن خانه چوبی» نیز به دست فرزاد حسنی رسیده بود که در اولی پوریا پورسرخ نقش اول «آقای الف» را بازی کرد و دومی را «امیرحسین آرمان». دلیل این اتفاق هم گرفتاری فرزاد حسنی بوده است؛ چرا که بیشتر اوقات او در سال 91 بعد از اجرای برنامه رادیویی «آخ جون جمعه» که در شبکه «رادیو تابستانه» روی آنتن می رفت، صرف حضور در تمرینات تئاتر «یادداشتی برای سهراب» و بازی در فیلم «عملیات مهد کودک» شده است.

عملیات کودکانه سه شنبه آخر شب در برج میلاد

- نمایش «یادداشتی برای سهراب» همین چند روز پیش در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت و قرار است از 26 بهمن ماه بعد از نواخته شدن زنگ اجرای این نمایشنامه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برای عموم اجرا شود. حضور فرزاد حسنی در تئاتر بعد از حدود 8 سال دوری او از این عرصه اتفاق افتاد.

- چند روز پیش خبری در خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی منتشر شد با این مضمون که قرار است در ایام نوروز برنامه ای تلویزیونی با عنوان «سلام بابا» ویژه شبکه دو با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن تلویزیون برود اما به غیر از تهیه کننده این برنامه که درباره این اتفاق مصاحبه کرده است، فرزاد حسنی هیچ پاسخی در راستای صحت و سقم این خبر اعلام نکرده و هنوز هیچ چیز درباره آن تایید نشده است.

- این برای اولین بار است که حاشیه های پشت صحنه ای حضور فرزاد حسنی در عملیات مهدکودک منتشر می شود. در یکی از صحنه های این فیلم فرزاد حسنی دنبال یکسری از موجودات ماورایی می دود و هنگام این اتفاق پایش به ریل تراولینگ گیر می کند و به طرز وحشتناکی زمین می خورد! او هنگام برخاستن از جایش که در فیلم می بینیم دیالوگ جالبی می گوید: «از قصد خودم را زمین زدم!» این صحنه بدون هیچگونه سانسوری در فیلم «عملیات مهد کودک» نیز آمده است. بازیگران این فیلم از جمله خود فرزاد حسنی امیدوارند. «عملیات مهد کودک» فیلم شیرینی برای بچه ها باشد و در جشنواره فیلم کودکان که اسفند ماه برگزار خواهد شد مورد استقبال قرار گیرد.

- فرزاد حسنی در «عملیات مهد کودک» برای اولین بار در یک فیلم سینمایی صاحب یک فرزند پسر است که اتفاقا خیلی هم تپل است و نرگس محمدی نقش همسر فرزاد حسنی را در کار بازی می کند. یکی از نکات بامزه این کار این است که هر گاه پسر تپل فرزاد حسنی نشان داده می شود، او به شوخی می گوید «پسرم به مادرش رفته!» شنیده می شود یکی از بزرگترین هیجان های «عملیات مهد کودک» برای فرزاد حسنی، تجربه داشتن فرزند بوده است!


ویدیو مرتبط :
کنسرت شاد و خنده دار حسن ریوندی در برج میلاد-فرزاد حسنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حسنی در «عملیات مهد کودک»


فرزاد حسنی در «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه کنندگی رویا شریف نقش آفرینی می کند.

تماشا: فرزاد حسنی در «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه کنندگی رویا شریف نقش آفرینی می کند. فرزاد حسنی که به غیر از بازیگری، مجری گری و ترانه سرایی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است، فعالیت هنری خود را از سال 75 در شبکه جام جم آغاز کرده و تاکنون در فیلم های سینمایی متعددی چون «در امتداد شهر»، «شش نفر زیر باران» و «آمین خواهیم گفت» و مجموعه های تلویزیونی «عید آن سال ها»، «مسیر انحرافی» و «مسافری از هند» ایفای نقش کرده است.



 او پیش تر ترانه تیتراژ مجموعه «کمکم کن» و «کوله پشتی» و سریال «روز رفتن» را سروده است و همچنین اجرای برنامه های رادیویی «هفت شنبه»، «سه شنبه های خط خطی»، «آخرشه»، «سندس»، «روز هشتم» و برنامه های تلویزیونی «نیمرخ»، «کوله پشتی»، «مثلث شیشه ای»، «ویژه برنامه نوروز 91 در شبکه 3 سیما» و ... را برعهده داشته.

تاکنون حضور علیرضا خمسه، شمسی فضل اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری و ... در این فیلم قطعی شده بود. «عملیات مهد کودک» فیلمی فانتزی در ژانر کودک است و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدین شان دست به کار بزرگی می زنند. بخش هایی از این فیلم به صورت جلوه های ویژه رایانه ای تولید خواهد شد. فیلمبرداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.