اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عمران زاده ریلیشن شیپ زد! +عکس


این بازیکن محبوب هواداران استقلال با انتشار گزینه ریلیشن شیپ نشان داده به جرگه متاهلین پیوسته و مسئولیت‌های جدیدی در زندگی پذیرفته است.

روزگارنو: حنیف عمران‌زاده با قرار دادن عکس زیر در صفحه اینستاگرامش خبر از متاهلی خود داده است.

این خبر اما بعید است به مذاق حاجی فتل چندان خوش بیاید، چرا که حنیف در دوران مجردی هم سفت و سخت پیگیر مطالباتش بود و دست از سر حاجی برنمی‌داشت، چه برسد به اینکه حالا متاهل هم شده و بهانه‌ای به مراتب موجه‌تر از زمان تجردش برای اعتراض به پاس نشدن چک‌هایش دارد.

ما هم به نوبه خود این پیوند میمون و مبارک را به مدافع دوست‌داشتنی آبی‌پوشان شادباش می‌گوییم.



ویدیو مرتبط :
پایان یک ریلیشن شیپ!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده و نکونام در فهرست تیم رویایی آسیا/ گوانگ ژو رکورددار شد+عکس



تیم منتخب سال 2013 آسیا ,تیم منتخب آسیا

عمران‌زاده و نکونام در فهرست تیم رویایی آسیا/ گوانگ ژو رکورددار شد+عکس

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در فهرست رویایی AFC برای تیم منتخب سال 2013 آسیا قرار دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همه ساله قبل از انتخاب بهترین های فوتبال آسیا تیمی را تحت عنوان « تیم رویایی آسیا» معرفی کرده است و از اهالی فوتبال در سطح این قاره اقدام به نظرسنجی می کند.

در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن تیم استقلال را در فهرست 11 نفره تیم رویایی قرار داده که جواد نکونام و حنیف عمران زاده در این فهرست قرار دارند.

نکته جالب توجه اینجاست که نکونام یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا است و اکنون در تیم رویایی نیز گنجانده شده است.

تیم منتخب سال 2013 آسیا ,تیم منتخب آسیا


اسامی تیم رویایی سال 2013 لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

کیم یونگ دائه« اف سی سئول»، سون ژیانگ«گوانگژو»، دایسیوکه سوزوکی« کاشیوا ریسول»، حنیف عمران زاده« استقلال»، ژانگ لین‌پونگ« گوانگژو»، داریو کونکا« گوانگژو»، ژنگ‌ژی« گوانگژو»، جواد نکونام« استقلال»، موریاکی« گوانگژو»، الکسون« گوانگژو»،دژان دامیانوویچ« بوریرام تایلند»

در تیم فوق چند بازیکن دیگر به عنوان بازیکن ذخیره این تیم 11 نفره انتخاب شده اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

تاکانوری سوگنو « کاشیوا ریسول»، کواک‌تای‌هو « الشباب»، بون‌ماتان « بوریرام»، کیم جین‌کیو « اف سی سئول»، ها دای‌سونگ « اف سی سئول»،جورج واگنر « کاشیوا ریسول»، ماساتوکودا « کاشیوا ریسول»

/فارس