اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عمارت بزرگ و زیبای ویکتوریا و دیوید بکهام در معرض فروش +تصاویر



عمارت بزرگ و زیبای ویکتوریا و دیوید بکهام در معرض فروش +تصاویر
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این عمارت کاخ مانند باشکوه که دارای امکانات ویژه ای است متعلق به مشهورترین زوج دنیای ورزش و مد است . ویکتوریا و دیوید بکهام دو ستاره هالیوودی انگلیسی عمارت خود را که با نام کاخ "باکینگهام" شناخته میشود را بعد از 14 سال در معرض فروش قرار داده اند.

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

این زوج مشهور و ثروتمند این عمارت را خود بنا کرده اند و بعد از بازگشت از سفر چندین ساله خود به امریکا تصمیم گرفته اند آن را بفروشند. البته شنیده میشود آنها به بنگاه املاکی که قصد فروش این ملک را دارد سپرده اند تا حتما یک مالک شخصی برای این عمارت پیدا کند و آنها قصد ندارند آن را به سازندگان آپارتمان واگذار کنند.
یک منبع نزدیک به این خانواده میگوید ویکتوریا 38 و دیوید 37 ساله دوست ندارند کسی با استفاده از نام آنها به کسب درآمد مشغول شود و مطمئن هستند که انبوه سازان این کار را خواهند کرد و بنابراین قصد دارند این ملک حتما به یک مالک شخصی واگذار شود تا از آن استفاده کند.
آنها از زمان بازگشت به انگلستان در خانه استیجاری 20 میلیون پوندی خود در منطقه کنسینگتون زندگی میکنند و گفته میشود به قدری از این منطقه خوششان آمده است که قصد دارند منزل جدید خود را در آنجا خریداری کنند.

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

دیوید بکهام,ویکتوریا بکهام,عمارت ویکتوریا و دیوید بکهام

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
دیوید بکهام و هارپر دخترش☺ در شو لباس ویکتوریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی +تصاویر



فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی +تصاویر

هنگامیکه "ویکتوریا آدامز" خواننده محبوب گروه "اسپایز گرلز" با "دیوید بکهام" ستاره مشهور فوتبال نامزد شد بزرگترین و مشهورترین زوج ستاره تاریخ متولد شدند.

هنگامیکه "ویکتوریا آدامز" خواننده محبوب گروه "اسپایز گرلز" با "دیوید بکهام" ستاره مشهور فوتبال نامزد شد بزرگترین و مشهورترین زوج ستاره تاریخ متولد شدند. این زوج مشهور هالیوودی که در حال حاضر ساکن لوس آنجلس هستند در یک بازی دوستانه فوتبال و در سال 1997 برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کرده و به یکدیگر علاقمند شدند. آنها در سال 1999 طی یک جشن سلطنتی با شکوه و پر سر و صدا رسما ازدواج کردند و اکنون خبر میرسد که تاج طلایی که "ویکتوریا بکهام" در روز عروسی به سر داشت در یک حراجی به فروش خواهد رسید.

  

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی


قیمت پایه برای این تاج الماس نشان که از جنس طلای زرد ساخته شده و بیش از 18 قیراط الماس ریز و درشت دارد 25 هزار پوند اعلام شده است اما کارشناسان معتقدند هواداران " ویکتوریا بکهام "که به تازگی به عنوان یک طراح مد برجسته در صنعت مد فعالیت دارد مبلغی بسیار بیشتر از این برای داشتن تاجی که وی به سر داشته است خواهند پرداخت.

طراح این تاج زیبا " اسلیم برت" طراح جواهرات معروف است که آن را به سبک تاجهای کوچک فرانسوی طراحی و ساخته است. این تاج در خانه حراج "بنهام" لندن به حراج گذاشته خواهد شد.

گفته میشود لباس عروس "ویکتوریا بکهام" در روز ازدواج نیز ارزشی معادل 60 هزار پوند داشته است. او هنگام ازدواج با دیوید بکهام فرزند اولش بروکلین را داشت که 4 ماهه بود و حلقه های ازدواج این زوج مشهور در لباس او قرار داده شده بود تا هنگام عقد پیمان زناشویی شاهد ازدواج پدر و مادر خود باشد.

 

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی

 

فروش تاج طلای ویکتوریا بکهام در حراجی

 

منبع:pardad.ir