اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«عماد طالب زاده» ابراز ندامت کرد!


«عماد طالب‌زاده» خواننده موسیقی پاپ که این روزها در حال بازی در یک فیلم است، از همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان ابراز ندامت کرد و گفت: همکاری با این شبکه‌ها خواننده‌های جوان را از زندگی عقب می‌اندازد و این شبکه‌ها از جوان‌ها صرفاً به عنوان طعمه استفاده می‌کنند.

خبرگزاری فارس: طالب‌زاده حدود یازده سال است که در فضای موسیقی پاپ مشغول به فعالیت است. او نوازنده گیتار و دمام است و در کنار خوانندگی، آهنگسازی نیز می‌کند.

 طالب‌زاده این روزها در حال ایفای نقش در فیلمی به نام «سکه» است که به کارگردانی حسن حج گذار مقابل دوربین رفته و یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفاء می‌کند.

وی با اعلام اینکه از دو سال قبل دیگر هیچ نوع همکاری با شبکه‌های ماهواره ای ندارد، گفت: در سال‌های قبل چندین شبکه ماهواره‌ای کلیپ‌های من را بدون هماهنگی و کسب اجازه از روی سایتم برداشتند و چون این فیلم‌ها کیفیت تصویری بالایی داشت، به راحتی از این شبکه‌ها پخش می‌شد. این موضوع مشکلاتی را برای من در داخل کشور به وجود آورد و فوق العاده ضرر کردم.

ماهواره «عماد طالب زاده» را پشیمان کرد!

 حالا می‌خواهم به شکل رسمی در ایران فعالیت داشته باشم و به همین دلیل از دو سال قبل با پیگیری‌های مختلفی که انجام دادم، مانع از ادامه پخش این کلیپ‌ها از شبکه‌های مذکور شدم.

این خواننده با تاکید بر علاقه خود به حضور در فضای رسمی موسیقی کشورمان گفت: من هم می‌توانستم مثل دیگر همکاران از ایران خارج شوم و در خارج فعالیت موسیقیایی‌ام را انجام دهم اما به دلیل عشق و علاقه به ایران، در کشورم ماندم و همین جا ازدواج کردم و تا دو ماه دیگر پدر خواهم شد.

دوست دارم فرزندم در این محیط بزرگ شود و خودم هم می‌خواهم در همین فضای رسمی فعالیت کنم و روزی از دست بزرگان این کشور جایزه بگیرم. امیدوارم مسئولان هنری نیز فرقی میان ما که در ایران می‌مانیم، با آن‌هایی که از ایران خارج می‌شوند قائل باشند و به لحاظ معنوی و قانونی از ما حمایت کنند.

طالب‌زاده درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: خیلی دوست دارم در فضای سینما و تلویزیون نیز فعالیت داشته باشم. یکی از علاقه‌های جدی من ایفای نقش یک رزمنده است. در گذشته در چند تئاتر موزیکال فعالیت داشتم و حالا برای اولین بار در فیلم «سکه» مقابل دوربین رفته‌ام.تجربه همکاری با این گروه و همبازی شدن با شهرام قائدی، رضا رویگری و... برایم جذاب و شیرین است و امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز قرار گیرد.

طالب زاده که اخیراً آلبومی سمفونی و ارکسترال برای خانواده شهدا و جانبازان را اجرا کرده، درباره این کار گفت: ارکستر بزرگی زحمت تنظیم این آهنگ را کشید و از نوازنده‌های زیادی در این کار استفاده کردیم. اشعار این این قطعه موسیقایی توسط علی بحرینی، پژواک انتظاری سروده شد.

وی که این روزها در حال جمع آوری قطعات اولین آلبوم خودش است نیز گفت: آلبوم جدیدم حاوی 13 قطعه موسیقایی است. البته من جزو خواننده‌هایی نیستم که مایل‌اند هر سال آلبوم جدید به بازار عرضه کنند و دوست دارم یک آلبوم خوب و شنیدنی عرضه کنم که هم خوب شنیده شده و هم ماندگار شود.


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ عشق دلم از حجت اشرف زاده و عماد طالب زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حسنی و عماد طالب‌زاده در مراسم جشن تولد حمید عسکری/تصویر



فرزاد حسنی و عماد طالب‌زاده در مراسم جشن تولد حمید عسکری/تصویر

کنسرت حمید عسکری با روز تولدش همزمان بود و به همین مناسبت در پشت صحنه، جشن تولدی برای او برگزار شد

کنسرت حمید عسکری با روز تولدش همزمان بود و به همین مناسبت در پشت صحنه، جشن تولدی برای او برگزار شد که فرزاد حسنی، شهاب اکبری، عماد طالب زاده و... نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت حمید عسکری

 

اخبار فرهنگی - دنیای هنر