اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«عماد طالب‌ زاده» مجاز می شود؟


تهیه‌کننده مینی‌سریال «خواب بلند» می‌گوید: اولین کار مجاز عماد طالب‌زاده با خواندن تیتراژ این مجموعه در تلویزیون منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده مینی‌سریال «خواب بلند» می‌گوید: اولین کار مجاز عماد طالب‌زاده با خواندن تیتراژ این مجموعه در تلویزیون منتشر شد.

مصطفی علمی‌فرد درخصوص تیتراژ مجموعه «خواب بلند» با صدای عماد طالب‌زاده، توضیح داد: حضور عماد طالب‌زاده در تلویزیون پیشنهاد خودمان بود و با توجه به خط داستان و شرایطی که داشت، با او همکاری داشتیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه اولین کار عماد طالب‌زاده در تلویزیون، خوانندگی تیتراژ سریال «خواب بلند» است،‌ در عین حال گفت: وی قرار است به زودی آلبوم جدیدی را منتشر کند و اکنون در حال پیگیری برای دریافت مجوز آلبوم جدیدش است.



علمی‌فرد در ادامه درخصوص مینی‌سریال «خواب بلند» که در گروه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم تولید شده است‌، گفت: این مجموعه از اوایل تابستان شکل گرفت؛ پس از آنکه نویسنده‌ی آن انتخاب شد‌ و خط داستان نوشته شد، بنده نیز به عنوان تهیه‌کننده انتخاب شدم و از ابتدای آبان 92 این مجموعه کلید خورد.

تهیه‌کننده «خواب بلند» با اشاره به اینکه این مینی سریال جزو کارهای مناسبتی بود که دچار شتاب‌زدگی شد‌، در پاسخ به اینکه تولید مینی‌سریال در تلویزیون تا چه میزان جواب می‌دهد‌؟ توضیح داد: این اتفاق جزو سیاست‌هایی است که تلویزیون نسبت به آن درست توجه می‌کند و دلیلش این است که مردم به دیدن مجموعه تلویزیونی بیشتر توجه می‌کنند تا به سریال‌های داستانی. از طرفی بخشی از قابلیت تلویزیون پر کردن اوقات فراغت است.

او در ادامه با مقایسه مینی سریال و تله‌فیلم عنوان کرد: شاید بتوان این معضل را در تله‌فیلم دید که در طول خط داستان، بیننده ممکن است با قصه دچار بیگانگی‌ شود و نتواند با آن ارتباط برقرار کند، اما در مینی‌سریال این معضل‌ با وجود تعلیق و هیجان برطرف می‌شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه گرایش تلویزیون به سمت ساخت مینی‌سریال اگر جا بیفتد، اتفاق خوبی خواهد بود، گفت: از این پس عوامل سازنده‌، با یکسری معضلاتی که در تله‌فیلم با آن درگیر می‌شوند، درگیر نخواهند بود.

علمی‌فرد در ادامه‌ی این گفت‌وگو درخصوص تاثیر مشکلات بودجه بر ساخت این مجموعه، گفت: مشکلات بودجه جزو لاینفک سازمان صداوسیماست و ما نیز در این پروژه با این معضل روبه‌رو شدیم. شرایطی که اکنون گریبانگیر همه‌ی پروژه‌هاست. البته شرایط سازمان در حال حاضر خاص است. زمانی همه چیز بر وقف مراد بود و اکنون این طور نیست. کاری که ما باید انجام دهیم تحمل کردن است. نمی‌توانیم بگوییم اگر همه چیز بر وقف مراد باشد، کار می‌کنیم و غیر از این نباشد،‌ کار نمی‌کنیم.



علمی‌فرد قصه مجموعه «خواب بلند» را سیاسی خواند و گفت: زمانی که فضای کار سیاسی است، همه منتظر دیدن تنش هستند. در حالی که قدرتی که قصه داشت، به خاطر این بود که یک ملودرام اجتماعی بود. اما محوری که در رابطه‌اش صحبت می‌کنیم در نهایت یک موضوع سیاسی است.

او این نکته را نیز تاکید کرد که موضوع اصلی «خواب بلند»، بحث انتخابات و شرایط سیاسی است؛ موضوعی که کل اقشار جامعه نسبت به آن موضع‌گیری می‌کنند.

این قصه به نوعی طراحی شده است که در نگاه اول بیننده می‌گوید یک کار اجتماعی است. در حالی که یک کار سیاسی هم می‌تواند ملودرام اجتماعی باشد. چون این قصه با ظرافت پرداخت شده است بیننده از همان ابتدای کار نمی‌تواند تفکیک بدهد که این قصه سیاسی است یا اجتماعی و تا آخر باید درگیر این سریال باشد وآن را پیگیری کند.

مینی‌سریال شش قسمتی «خواب بلند» این روزها ساعت 19 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

در این سریال به کارگردانی احمد کاوری، لعیا زنگنه، امیرحسین مدرس، امیررضا دلاوری، محبوبه بیات، خاطره حاتمی، مجید مشیری، زهرا سعیدی و امیر کاظمی بازی کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
عماد طالب زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«عماد طالب زاده» هم مجاز شد!


از 14 دی ماه پخش مینی سریال «خواب بلند» با تیتراژی به خوانندگی «عماد طالب زاده» از شبکه سوم سیما آغاز شد. طالب زاده با ملودی خودش و ترانه ای از «پژواک انتظاری» و تنظیم «پوریا حیدری» قطعه «خواب بلند» را اجرا کرده است.

موسیقی ما: از 14 دی ماه پخش مینی سریال «خواب بلند» با تیتراژی به خوانندگی «عماد طالب زاده» از شبکه سوم سیما آغاز شد. طالب زاده با ملودی خودش و ترانه ای از «پژواک انتظاری» و تنظیم «پوریا حیدری» قطعه «خواب بلند» را اجرا کرده است.



 حضور عماد طالب زاده به عنوان خواننده تیتراژ تلویزیونی برای اولین بار اتفاق می افتد و در اصل این نخستین قطعه رسمی او نیز محسوب می شود. وی تا کنون در عرصه غیررسمی موسیقی پاپ فعالیت داشت و اولین آلبوم رسمی او این روزها در جریان مراحل اخذ مجوز از وزارت ارشاد قرار دارد. همین مساله باعث شده تا مسئولین صدا و سیما نیز نسبت به حضور این خواننده جوان در تیتراژ سریال فوق ممانعتی نداشته باشند.

مینی سریال خواب بلند از ساخته های «احمد کاوری» است که در شش قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن می رود. از جمله بازیگران این سریال می توان به «لعیا زنگنه» ، «امیرحسین مدرس» ، «همایون ارشادی» و «امیررضا دلاوری» و... اشاره کرد. همچنین پوریا حیدری وظیفه ساخت موسیقی متن آن را نیز بر عهده دارد.