اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی کریمی و مهناز افشار در سینما آزادی


دومین مراسم گلریزان فیلم سینمایی «دهلیز» با حضور میزبانانی جدید از اهالی ورزش و هنر در سینما «آزادی» برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دومین مراسم گلریزان فیلم سینمایی «دهلیز» با حضور میزبانانی جدید از اهالی ورزش و هنر در سینما «آزادی» برگزار می‌شود.

این مراسم برای جمع آوری دیه برای آزادی دومین محکوم به قصاص به صورت همت عالی دوشنبه اول مهر ماه، ساعت 20 در سینما «آزادی» برگزار خواهد شد.

به دلیل استقبال از مراسم قبلی که به میزبانی حجت الاسلام شهاب مرادی، مهناز افضلی، مهتاب کرامتی، محمود رضوی و بهروز شعیبی برگزار شده، در مراسم دوم به غیر از این 5 نفر، علی کریمی، مهناز افشار و بنیامین بهادری نیز میزبان خیرین و علاقه مندان خواهند بود.

حدود سه هفته قبل در اولین مراسم گلریزانی که برای جمع آوری دیه در ایوان شمس برگزار شد، دختری 28 ساله محکوم به قصاص از اجرای حکم رهایی پیدا کرد. خانواده مقتول پس از گذاشتن از حق خویش در ازای دریافت مبلغی از اجرای حکم صرف نظر کردند تا این محکوم، بعد از 6 سال زندان از قصاص نجات پیدا کند.

در این مراسم نیز قرار است با جلب رضایت اولیای دم و جمع آوری دیه، دختر محکوم دیگری، از قصاص نجات پیدا کند. مراسم گلریزان با نمایش فیلم «دهلیز» همراه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مهناز افشار از حضورش در سینما می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه مهناز افشار برای علی کریمی/ طاقت بیار رفیق





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نامه مهناز افشار برای علی کریمی/براى کسى که او را جادوگر میخوانند

بازیگر معروف سینما این نامه را در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است.

به گزارش ستاره ها؛ مهناز افشار می نویسد: «واقعیت این است که اهل فوتبال نیستم و آن را فقط در سطح ملى دنبال میکنم ولى براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط اسطوره ها میتوانند ا...نجام دهند.

کریمى نمونه واقعى آن دسته از افرادى است که از دل جامعه برآمده و هیچوقت خود را از آن جدا نکرده. على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هرطور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى وبجنگى

طاقــــت بیـــــار رفیــــق

ستاره ها