اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی کریمی: برای تیم ملی هم بازی نمی‌کنم


کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.

ایسنا: کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.

 علی کریمی پس از شکست تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: همه چیز تمام شد، حقیقتش می‌خواستیم امروز با پیروزی قهرمانی را جشن بگیریم اما نشد. به سپاهان تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که چطور سپاهان توانست دو بار نتیجه را جبران کند، اظهار کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است. سپاهان از لحاظ روحی، روانی بهتر بود و به خوبی توانست همه چیز را جبران کند.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: همه می‌دانند که بعضی مسائل چیست و من درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم، از همه کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نشد که ما قهرمان شویم، ان‌شاءالله جوانان جای من می‌آیند و قهرمان می‌شوند. من همین امشب از پرسپولیس و فوتبال خداحافظی می‌کنم. نمی‌خواستم در این باره صحبتی کنم اما متاسفانه این تصمیم را دارم که برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم.

او در ادامه به تشریح خداحافظی‌اش پرداخت و گفت: ما باید کنار بایستیم، به همین دلیل برای بازی‌های تیم ملی هم نمی‌توانم به میدان بروم. امیدوارم سه بازی پیش رو را ببریم و به جام جهانی برویم. بعضی اوقات نمی‌توان ماند. حتی اگر پیروز می‌شدیم هم همین تصمیم را داشتم. به جان هر دو بچه‌هایم حتی به همسرم هم خداحافظی‌ام را نگفته بودم. هرچه بود تمام شد. متاسفانه کسانی که در این فوتبال از مادر مهربان‌تر شده‌اند کار را دست گرفته‌اند. ما از این فوتبال می‌رویم تا جوانان بیایند و قهرمان شوند، فوتبال را بگردند مثل مهدوی‌کیا پیدا نمی‌کنند و ما با مهدوی‌کیا به دنبال کارمان خواهیم رفت.

کریمی در پایان اظهار داشت: فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم. فقط از شما هم خواهش دارم همواره واقعیات را بگویید. من امروز 9 صبح در کافی‌شاپ هتل بودم و رفتار مردم را می‌دیدم و واقعا شرمنده می‌شدم.


ویدیو مرتبط :
استاد علی کریمی در تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد برای تیم ملی و پرسپولیس/ علی کریمی دو تا سه ماه دور از میادین



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خبر بد برای تیم ملی و پرسپولیس/ علی کریمی دو تا سه ماه دور از میادین

علی کریمی دو، سه ماه باید فیزیوتراپی کند تا از بند مصدومیت رها شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره آخرین شرایط مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: MCL (لیگامان جانبی داخلی) پای چپ علی کریمی آسیب دیده و او تا دو، سه ماه نمی‌تواند به میادین بازگردد.

وی افزود: نظر متخصصان این است که او در این دو، سه ماه به فیزیوتراپی بپردازد و من امیدوارم که با تلاش خودش که این روزها خیلی خوب فیزیوتراپی می‌کند بتوانیم زودتر او را به شرایط بازی برگردانیم.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب علی کریمی دیدار برابر لبنان در رقابت‌های انتخابی جام ملتهای آسیا را از دست خواهد داد و احتمال دارد نتواند ایران را در دیدار دوم این رقابتها که برابر کویت برگزار می‌شود، همراهی کند. ایران در ماه جاری به مصاف لبنان می‌رود و فروردین سال آینده هم رودروی کویت قرار خواهد گرفت./ایسنا