اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی نصیریان می‌خواهد نماینده مجلس شود!


علی نصیریان بعد از مدت‌ها دوری از سینما، با بازی در فیلم«ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در نقش یک خان لر بازی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: علی نصیریان بعد از مدت‌ها دوری از سینما، با بازی در فیلم«ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در نقش یک خان لر بازی می‌کند.

این هنرمند درباره حضورش در این اثر سینمایی گفت: در این فیلم نقش یک خان لر را بازی می‌کنم که می‌خواهد نماینده مجلس بشود اما ترجیح می‌دهم جزییات بیشتری درباره آن نگویم و بهتر است مردم با دیدن فیلم، خودشان در این باره قضاوت کنند.

او که بعد از بازی در فیلم«شکارچی شنبه» کار پرویز شیخ‌طادی در سال 88 حضور دیگری در سینما نداشته است، درباره دلایل دوری‌اش از سینما گفت: کار کردن و نکردن هنرمندان به پیشنهاداتی بستگی دارد که ارایه می‌شود و باید دید این پیشنهادات چقدر مناسب است.

نصیریان ادامه داد: فیلم «ایران برگر» یک کمدی اجتماعی است که هم قصه و سناریوی آن را دوست داشتم و هم شیوه کارگردانی‌اش طوری است که تصمیم گرفتم در آن بازی کنم.

به گفته او، فیلمبرداری این فیلم هنوز ادامه دارد و آخرین مراحل آن در حال انجام است.

علی نصیریان که چندی پیش با نمایش«تانگوی تخم‌مرغ داغ» نوشته اکبر رادی و کار هادی مرزبان روی صحنه تالار وحدت ایفای نقش کرد، درباره بازی‌اش در عرصه تئاتر نیز توضیح داد: مشکلات تئاتر بسیار زیاد است، با این حال اگر پیشنهادی باشد که جذابیت داشته باشد، حتما کار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، علی نصیریان پیش از این با بازی در فیلم‌هایی مانند«آقای هالو»،«کفش‌های میرزا نوروز»،«روز با شکوه» و ... سابقه حضور در آثار کمدی و طنز آمیز را دارد.

«ایران برگر» داستان فتح‌الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، احمد مهرانفر، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، فریبا متخصص، فتح‌اله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج، هادی کاظمی، حمیدرضا حیات، محمدرضا هدایتی، سیاوش چراغی پور، هاشم روحانی، میرطاهر مظلومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق پور، سمیه نجوم، سودابه گودرزی به تهیه‌کنندگی فتح الله جعفری جوزانی دیگر بازیگران این فیلم هستند می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
جواب محکم مهندس شفیعی به آقای علی لو نماینده مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی مطهری: نماینده مجلس باید خود را نماینده ملت بداند نه نماینده نظام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم تهران گفت: معمولا نمایندگان مجلس خود را نماینده نظام می دانند نه نماینده ملت و در تزاحم میان حقوق ملت و حقوق نظام، از حقوق ملت به بهانه حفظ نظام دفاع نمی کنند و این درست نیست.

بر اساس آنچه در کانال تلگرام علی مطهری آمده است، او در همایش " مجلس، انتخابات و امام خمینی" در محل دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، ضمن برشمردن نکات مورد تاکید امام خمینی در ارتباط با موضوع مجلس و انتخابات، با اشاره به بیان شهید مطهری در خصوص ضرورت آزادی مردم در انتخاب وکیل مجلس برای این که رشد اجتماعی پیدا کنند، درباره نظارت استصوابی گفت: نظارت استصوابی می تواند به شکلهای مختلف انجام شود که برخی از آنها قابل قبول است و برخی قابل قبول نیست. مثلا اگر نظارت استصوابی به این معنی باشد که علاوه بر استعلامات چهارگانه قانونی، تحقیقات محلی نیز انجام شود تا التزام عملی کاندیدا به اسلام روشن شود که آیا او به انجام واجبات و ترک محرمات مقید است یا نه، می تواند قابل قبول باشد ولی به صورتی که گاهی اعمال شده است که فلانی چون انتقادی به نظام داشته یا عضو ستاد فلان کاندیدای ریاست جمهوری سال 88 بوده یا در موضوعی نظری مخالف نظر ولی فقیه داشته، رد صلاحیت شده است، قابل قبول نیست و مخل انتخابات آزاد و سالم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دو آسیب در حوزه نمایندگی مجلس اشاره کرد. یکی این که معمولا نمایندگان مجلس خود را نماینده نظام جمهوری اسلامی می دانند نه نماینده ملت و در آنجا که تزاحمی میان حقوق ملت و حقوق نظام پیش می آید از حقوق ملت به بهانه حفظ نظام دفاع نمی کنند و این درست نیست، زیرا هر چند نظام ما یک نظام مردمی و اسلامی است ولی ممکن است گاهی ظلمی اتفاق بیفتد و باید از مظلوم دفاع کرد.

مطهری اضافه کرد: آسیب دیگر، نوع نگاه و تصور مردم از موضوع نمایندگی است که خیال می کنند نماینده مجلس واسطه ای است میان مردم و دولت برای حل مشکلات شخصی آنها، در صورتی که وظیفه اصلی نماینده مجلس یکی قانونگذاری است و دیگر نظارت بر حسن اجرای قانون. این آسیب باعث شده است که بخش زیادی از وقت نماینده مجلس صرف رفع مشکلات شخصی موکلان او بشود و در نتیجه وقت کمتری برای قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون داشته باشد.

 

اخبار انتخابات - خبرآنلاین