اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی مطهری: فیلترینگ «انتخاب» غیرقانونی است



اخبار,اخباراجتماعی,علی مطهری


 اخبار اجتماعی - علی مطهری: فیلترینگ «انتخاب» غیرقانونی است

 علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی فیلترینگ سایت «انتخاب» با شکایت برخی مقامات دولتی را غیرقانونی دانست.

به گزارش خبرآنلاین علی مطهری در گفتگویی بیان داشت: بر طبق قانون، فیلتر کردن یک سایت خبری باید یا بوسیله ی هیات نظارت بر مطبوعات صورت بگیرد یا بوسیله ی کارگروه تشخیص مصادیق جرایم رایانه ای، اما فیلتر شدن سایت «انتخاب» این روند را طی نکرده است.

وی افزود: موضوع سایت «انتخاب» نه در هیات نظارت بر مطبوعات و نه در کاگروه تشخیص مصادیق مطرح نشده و ظاهرا با تصمیم شخصی فیلتر شده است، بنابراین قانونی نیست.

مطهری اضافه کرد: آن مقدار که اطلاع دارم، سایت «انتخاب» مطلبی در مورد سواستفاده بانک مرکزی دولت سابق و افزایش نرخ ارز برای تامین کسری بودجه یعنی همان مسئله ای که موضوع استیضاح وزیر اقتصاد وقت بود و سپس نظر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را در این رابطه را منتشر کرد.

وی تاکید کرد: بنابراین، به نظر می رسد، سایت «انتخاب» تخلفی مرتکب نشده و حداکثر این است که پاسخ به مطالب آن داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ظاهرا برخی از مقامات فعلی فعلی دولت که در دولت سابق هم مسئولیت داشتند از سایت «انتخاب» شکایت کردند و به همین دلیل، این سایت فیلتر شده است.

مطهری با بیان اینکه انتظار داریم مشکل فیلتریگ «انتخاب» زودتر حل شود، گفت: ما از مسئولان دولت انتظار داریم سعه صدر بیشتری در این موارد داشته باشند تا آزادی بیان که از شعارهای اصلی این دولت است محدود نشود


 اخباراجتماعی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
جوانی علی مطهری و صحبت هایش در مورد شهید مطهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی مطهری: دولت فرصت تعطیلات را برای انجام کارهای غیرقانونی مغتنم می‌شمارد



علی مطهری,تخلقات دولت,قانون گریزی دولت,اخبار سیاسی,جدیدترین اخبار سیاسی روز,هدفمندی یارانه‌ها ,یارانه اردیبهشت

 

مهر: نماینده مردم تهران در مجلس با غیرقانونی خواندن عملکرد دولت برای ورود زودهنگام به فاز دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت ار فرصت تعطیلات استفاده کرده و دست به این کار غیرقانونی زده است.

علی مطهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: دولت برای انجام اقداماتی نظیر نصب مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی نیز از فرصت تعطیلات استفاده کرده و متأسفانه این طور کارها را در ایام تعطیلات مجلس یا تعطیلات کشور انجام می‌دهد.

علی مطهری عنوان کرد طی روزهای آتی درباره زوایای مختلف اقدام اخیر دولت برای آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که از سوی نمایندگان سرشناس و اقتصادی مجلس از جمله احمد توکلی، الیاس نادران و غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان "تخلف آشکار" نامیده شدند، تحقیق بیشتری خواهد کرد.

 

مطهری کاندیدای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و عضو سرشناس فهرست انتخاباتی "صدای ملت" در صحنه رقابتهای انتخاباتی در پایتخت بود که از جمله راه یافتگان به مرحله دوم انتخابات است.

علی مطهری در پاسخ به اینکه چگونه در صحنه رقابتهای مرحله دوم انتخابات مجلس نهم حاضر می شود، اعلام کرد که در روزهای آتی در این باره تصمیم گیری می کند./مهر