اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی لاریجانی راهی کربلا شد


رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه دقایقی قبل بغداد، پایتخت عراق را به سمت کربلا ترک کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی لاریجانی و هیأت سیاسی- پارلمانی همراه برای زیارت حرم سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و اباالفضل‌العباس (ع) به شهر کربلا سفر کرده است.

 قرار است در این سفر با برخی از علما و مراجع تقلید در کربلا دیدار کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه پس از زیارت مضجع شریف امام حسین (ع) و یاران باوفایش کربلا را به سمت نجف ترک خواهد کرد. در نجف نیز با علما و بزرگان این شهر از جمله مرجع عالیقدر شیعیان عراق آیت‌الله العظمی سیستانی دیدار خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تا کربلا راهی نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاریجانی راهی کربلا شد


رییس مجلس شورای اسلامی پایتخت عراق را به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی پایتخت عراق را به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

علی لاریجانی که در ادامه سفر منطقه‌ای خود به برخی کشورهای منطقه در عراق به سر می‌برد، امروز (پنجشنبه 4 دی‌ماه) بغداد را برای زیارت حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و قمر بنی‌هاشم حضرت عباس(ع) به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

لاریجانی در سفر خود به عراق ابتدا به شهر نجف رفت و ضمن زیارت حرم امیرالمومنین (ع) و قبور برخی دیگر از بزرگان و علمای کشور عراق، با مراجع عالیقدر این کشور از جمله آیات عظام سیستانی، حکیم، فیاض و بشیر نجفی دیدار و درخصوص مسائل مهم منطقه و عراق گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی سپس به بغداد پایتخت عراق رفت و با مقامات بلندپایه سیاسی این کشور از جمله رئیس جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، رئیس مجلس اعلای اسلامی، وزیر امور خارجه، رئیس کنگره ملی و همچنین رئیس سابق مجلس عراق دیدار و درخصوص مسائل مهم فیمابین، منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و گفت‌وگو کرد که از مهمترین آنها می‌توان به راهکارهای برخورد جدی با گروه‌های تروریستی موجود در عراق و همچنین راه‌های بسط و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان تهران و بغداد اشاره کرد.

در ادامه رئیس مجلس و هیات همراه برای زیارت حرم امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) عازم کاظمین شدند و مجدداً به بغداد بازگشتند.