اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی كریمی بار دیگر مردانگی اش را ثابت کرد


مراسم چهل و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

مراسم چهل و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

 بار دیگر مردم علاقمند به «جهان پهلوان غلامرضا تختی» در ابن بابویه شهر ری گرد هم آمدند تا سالگرد پهلوان مردمی خود را گرامی بدارند.

مانند هر ساله مسئولین شهر ری امكاناتی را تدارك دیده بودند تا مراسم به شكل آبرومندی برگزار شود. پیشكسوتان و مسئولین زیادی از جمله حسین عرب، دوست و هم دوره غلامرضا تختی، حسین ابراهیمیان دیگر دوست و هم دوره نزدیك تختی، بهرام افشارزاده دبیر كل كمیته ملی المپیك، محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون كشتی، حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون كشتی و همچنین پیشكسوتان دیگری از جمله ابوالفضل انوری، رحیم علی آبادی، حسین پور، قلیچ خانی و ... در این مراسم شركت كردند. همچنین برخی از مسئولین استانی و كشوری نیز به ابن بابویه آمده بودند.

علی كریمی كاپیتان پرسپولیس تنها فوتبالیستی بود كه در مراسم سالگرد درگذشت غلامرضا تختی حاضر شد و نسبت به پهلوان ورزش ایران ادای احترام كرد.


منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
كریمی - فتنه ها كردند آهنگ علی ، یك مدینه در پی جنگ علی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت اهالی فوتبال از علی كریمی



به نظر می رسد كه با به وجود آمدن مشكلاتی برای علی كریمی، كاپیتان اسبق تیم ملی و بازیكن ارزنده فوتبال كشور، بزرگان و پیشكسوتان در حمایت از وی نظراتی را مطرح كرده اند.

 

عصر ایران ورزشی- به نظر می رسد كه با به وجود آمدن مشكلاتی برای علی كریمی، كاپیتان اسبق تیم ملی و بازیكن ارزنده فوتبال كشور، بزرگان و پیشكسوتان در حمایت از وی نظراتی را مطرح كرده اند.

***خداداد عزیزی

با تعبیر اینکه اختلاف به وجود آمده بین آجرلو و کریمی سوء تفاهم است زیاد در این مورد حرف نمی زند.

همیشه حرف هایش تند است وهر بار که مصاحبه می کند عده ای از حرف هایش ناراحت می شوند اما بیشتر اوقات حرف میلیون ها نفر را زده است.هرچند نطق هایش کمی تلخ است اما حقیقت را همیشه بیان کرده است.خداداد عزیزی هم با اظهار نظراتی که می کند معتقد است نباید با شخصیت یک نفر بازی کرد و به دلیل اینکه او روزه خواری کرده،آبرویش را برد.به عقیده خداداد هرکسی خودش تاوان کارهایش را پس می دهد و علی کریمی هم از این قاعده مستثنی نیست!

عزیزی که می گوید در روز برگزاری مسابقات فوتبال خودش هم روزه نمی گرفته است در این مورد می گوید:«شرایط سخت است ،به خصوص حالا که فصا تابستان است.من خودم هم در روز برگزاری مسابقات روزه نمی گرفتم.نمی توان به کسی زور گفت چون هرکس خودش پاسخگوی اعمالش در آخرت است.ما امر به معروف داریم اما زور به معروف،نه»

او با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین کریمی و آجرلو می گوید:«درست نیست در این مورد زیاد حرف بزنم.اما فکر می کنم بین آنها سوءتفاهم پیش آمده است.فوتبال ما آنقدر مشکل دارد که نباید به این بحث ها ورود کرد»

***علی پروین

پس از اینکه شایعه شد علی پروین به دلیل اینکه کریمی محروم شده است به تماشای بازی استیل آذین با مس کرمان می رود سلطان به این قضیه واکنش نشان داد و در این مورد گفت:«این چه حرف بی ربطی است؟من عاشق بازی کریمی هستم.او مثل بچه خودم دریبل می زند،اصلا به نظر من باید قطبی او را با خودش به جام ملت ها ببرد.چون تیم ملی به بازیکنی مثل او در وسط زمین نیاز دارد»

پروین در ادامه از چیزهایی که در این چند روز و پس از اخراج علی کریمی شنیده است حرف می زند.شنیده هایی که خبر از بازگشت کریمی به استیل آذین دارد:«شنیده ام که هدایتی قرار است کریمی را برگرداند.واقعا حیف است که استیل آذین بدون کریمی بازی کند.در ضمن زمانی که ما روزه می گرفتیم زمستان بود و شرایط راحت تر.اما حالا همه چیز فرق کرده و فشار بازی ها در تابستان آنقدر زیاد است که به بازیکن فشار می آید»

***ناصر حجازی

این پیشنهادی است که ناصر حجازی رییس کمیته فنی باشگاه استقلال داده است.به عقیده او وقتی این همه سر و صدا شده بهتر است در ماه مبارک رمضان لیگ را تعطیل کنند.

حجازی در اظهار نظری گفته است:«بازیکن باید روزی 12 کیلومتر بدود.این تازه به غیر از دویدن در روز مسابقه است.

برخی را دیده ام که از بازیکنان انتقاد می کنند که این انتقاد اصلا حرفه ای نیست.زیر باد کولر نشسته اند و به بازیکن،تمرین کردنش و خواسته هایی که دارد گیر می دهند!»

شایان ذكر است كه مهدی مهدوی كیا، علی دایی، حمید استیلی، مهرزاد معدنچی و جمعی دیگر از اهالی فوتبال نیز در روزهای گذشته اخراج كریمی را محكوم كرده بودند.../عصر ایران