اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«علی قرقی» دستگیر شد



جزییات دستگیر ی علی قرقی,سارق حرفه‌ای منازل شمال پایتخت

«علی قرقی» دستگیر شد

رییس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری «علی قرقی»، سارق حرفه‌ای منازل شمال پایتخت خبر داد.

سرهنگ اقبال امانی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان اینکه در سیزدهم شهریورماه امسال فردی به نام «حمیدرضا» با تسلیم شکواییه‌ای به کلانتری 102 پاسداران از سرقت منزلش پرده برداشت، گفت: این فرد در اظهاراتش عنوان کرد که سارق یا سارقان احتمالی از منزلش یک تخته فرش، یک دستگاه لپ‌تاپ، دو سرویس طلا و مقداری سکه را به سرعت بردند.

وی با بیان اینکه با ثبت شکایت این فرد، تحقیقات آغاز شد گفت: پس از گذشت یک ماه کار اطلاعاتی فشرده سرانجام ماموران، ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای منازل شمال پایتخت به نام «علی قرقی» را شناسایی کنند که تحقیقات برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه در ساعت 2 بامداد پانزدهم مهرماه بنا به دستور مقام‌قضایی، چهار تیم از معاونت تجسس کلانتری به سمت مخفی‌گاه «علی‌ قرقی» در حوالی میدان بهارستان اعزام شدند، گفت: متهم هنگامی که متوجه حضور ماموران شد، اقدام به فرار با یک دستگاه خودروی سوناتای مشکی رنگ کرد که با فرار این متهم، عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

امانی با بیان اینکه ماموران در حین تعقیب با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک به سمت لاستیک خودروی «علی‌ قرقی» کردند، گفت: سرانجام در یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان به نام‌های «علی» و «امین» دستگیر و برای بازجویی به پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی منتقل شدند که لوازم‌سرقتی از جمله لپ‌تاپ و ... نیز از این افراد کشف و ضبط شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
جوجه قرقی من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"علی قرقی" با شلیک پلیس دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,فروش شیشه

 

اخبار حوادث - "علی قرقی" با شلیک پلیس دستگیر شد/حمله به سمت ماموران با خودروی پژو 405

پلیس تهران توانست در اقدامی ضربتی دو مواد فروش شیشه را دستگیر و به کلانتری منتقل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 9 و 50 دقیقه روز گذشته ماه ماموران کلانتری 174 قیامدشت در راستای اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر به درب منزل شخصی بنام "قدرت" که یکی از خرده فروشان در آدرس قیامدشت بود مراجعه کرده و پس از  کسب اجازه از صاحب منزل و با رعایت شئونات اسلامی و حقوق شهروندی وارد منزل شده و نامبرده را دستگیر کردند.

طی بازرسی که از منزل او صورت گرفت مقدار تقریبی 4 گرم مواد مخدر مشکوک به شیشه ،یک عدد ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر و مبلغ هفده میلیون ریال وجه نقد که احتمالاً از راه فروش مواد مخدر بود، کشف گردید.

متهم در حین دستگیری اعلام کرده بود که قصد همکاری با عوامل انتظامی را دارد و در این راستا با فردی از خرده فرشان مواد مخدر بنام "علی" معروف به "علی قرقی" ساکن شهرستان پاکدشت هماهنگ کرد تا مقدار 30 گرم مواد مخدر از نوع شیشه به درب منزل وی تحویل دهد.

مامورین در خصوص دستگیری نامبرده کمین کرده که بعد از چند ثانیه فرد مورد نظر با یک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادی به درب منزل مراجعه کرده و به محض احساس حضور عوامل انتظامی در موقعیت اقدام به فرار کرد که در حین فرار در داخل کوچه با خودرو به سمت عواملی که در موقعیت حضور داشتند حمله ور شده و در این حین یکی از عوامل عملیات جهت متوقف کردن خودرو پس از دادن چند مرتبه فرمان ایست و هشدار پلیسی و دستور توقف که راننده هیچ توجهی به دستورات نکرد، با اسلحه کمری اقدام به شلیک 2 تیر هوائی و پس از آن اقدام به شلیک 2 تیر دیگر به لاستیک خودرو نمود که موجب پنجر شدن لاستیک و سرانجام به دستگیری متهم منتهی شد.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: فروشنده مواد مخدر (علی قرقی)  به همراه متهم ردیف اول و مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران