اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«علی قرقی» بازداشت شد


رییس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری «علی قرقی»، سارق حرفه‌ای منازل شمال پایتخت خبر داد.

جام جم آنلاین: رییس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری «علی قرقی»، سارق حرفه‌ای منازل شمال پایتخت خبر داد.

سرهنگ اقبال امانی با بیان اینکه در سیزدهم شهریورماه امسال فردی به نام «حمیدرضا» با تسلیم شکواییه ای به کلانتری 102 پاسداران از سرقت منزلش پرده برداشت، گفت: این فرد در اظهاراتش عنوان کرد که سارق یا سارقان احتمالی از منزلش یک تخته فرش، یک دستگاه لپ تاپ، دو سرویس طلا و مقداری سکه را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه با ثبت شکایت این فرد، تحقیقات آغاز شد، افزود: پس از گذشت یک ماه کار اطلاعاتی فشرده سرانجام ماموران، ردپای یکی از سارقان حرفه ای منازل شمال پایتخت به نام «علی قرقی» را شناسایی کنند که تحقیقات برای دستگیری این فرد آغاز شد.

رییس کلانتری 102 پاسداران با بیان اینکه در ساعت 2 بامداد پانزدهم مهرماه بنا به دستور مقام قضایی، چهار تیم از معاونت تجسس کلانتری به سمت مخفیگاه «علی قرقی» در حوالی میدان بهارستان اعزام شدند، گفت: متهم هنگامی که متوجه حضور ماموران شد، اقدام به فرار با یک دستگاه خودروی سوناتای مشکی رنگ کرد که با فرار این متهم، عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

سرهنگ امانی با بیان اینکه ماموران در حین تعقیب با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک به سمت لاستیک خودروی «علی قرقی» کردند، گفت: سرانجام در یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان به نام های «علی» و «امین» دستگیر و برای بازجویی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شدند که لوازم سرقتی از جمله لپ تاپ و ... نیز از این افراد کشف و ضبط شد.


ویدیو مرتبط :
اوج گرفتن اعتراضات مردم بحرین به بازداشت شیخ علی سلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود



 

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

دادستان تهران از دستگیری علی شكوری راد عضو شورای مركزی حزب مشاركت خبر داد و گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران امروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد: علی شكوری راد به دلیل اتهامات امنیتی شب گذشته بازداشت شد.

دادستان تهران گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد...../تحلیل:عصرایران