اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی دایی اخموها را خط می زند


در 5 هفته اخیر که از برگزاری لیگ گذشته، پرسپولیس برای هر بازی در لیست 18 نفره خود تغییرات فراوانی داده است. تغییراتی که اگرچه به ندرت دامنه آن به ترکیب اصلی می رسد اما در میان نفرات ذخیره و سکونشین، جابجایی فراوانی در هر بازی دیده می شود.

 
 
 
 
 روزنامه تماشا: در 5 هفته اخیر که از برگزاری لیگ گذشته، پرسپولیس برای هر بازی در لیست 18 نفره خود تغییرات فراوانی داده است. تغییراتی که اگرچه به ندرت دامنه آن به ترکیب اصلی می رسد اما در میان نفرات ذخیره و سکونشین، جابجایی فراوانی در هر بازی دیده می شود.

 اگرچه بسیاری دلیل اصلی این تغییرات فراوان در لیست 18 نفره هر بازی را به ترافیک بازیکنان به ویژه در فاز تهاجمی و در پست هافبک و مهاجم مرتبط می دانند، اما سایت فوتبال ایران نوشت این تغییرات دلیل دیگری دارد که عجیب به نظر می رسد.


علی دایی خصوصیات اخلاقی ویژه و منحصر به فردی دارد، سرمربی پرسپولیس در طول تمرینات طول هفته روی چهره بازیکنانش زوم می شود و اگر ببیند بازیکنی با ناراحتی و چهره ای عبوس تمرین می کند، نامش را از لیست 18 نفره خط می زند!

دایی اعتقاد دارد که چهره عبوس و در هم اعتراض خاموش یک بازیکن به عدم حضور در ترکیب اصلی است و همین می تواند آرام آرام جو تیم را به هم بریزد و از همین رو معترضان خاموش را از لیست 18 نفره خط می زند تا حساب کار دستشان بیاید.

امید عالیشاه، میلاد غریبی، محمدرضا خانزاده از جمله بازیکنانی هستند که تاکنون به دلیل اخم های گره کرده، از لیست اصلی خط خورده اند و احتمالا این رویه با خط خوردن علیرضا حقیقی و حسین ماهینی ادامه خواهد یافت.

اولتیماتوم به ماهینی

حسین ماهینی یکی از بازیکنان اخموی پرسپولیس است. دایی از دست حسین ماهینی ناراحت است و هر روز به خاطر بی حوصلگی و چهره ناراحت این بازیکن به او گیر می دهد. ظاهرا بعد از شکست پرسپولیس برابر سایپا، دایی در رختکن و پیش چشم همه بازیکنان از بازی ضعیف مدافع راست تیمش گلایه کرده و همین سبب دلخوری ماهینی شده است.

او هر روز با چهره ای گرفته و در هم به تمرینات می آید. این روزها دایی هر وقت ماهینی را می بیند، می گوید: «باز این آقای اخمو آمد.» دایی به یکی از رفقای نزدیک ماهینی گفته که این پیغام را به گوش ماهینی برساند که اگر بخواهد همین رویه را ادامه بدهد و بی حوصله و با اخم تمرین کند، از لیست خط می خورد.

ناراحتی حقیقی از نیمکت نشینی

سایت فوتبال ایران نوشته پس از برد شیرین پرسپولیس برابر ملوان در هفته پنجم در میان شادی بازیکنان، علیرضا حقیقی با چهره ای در هم حضور داشت. حقیقی که تصور می کرد او در این مسابقه به خاطر گلی که نیلسون در بازی قبل دریافت کرده بود درون دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد، وقتی دوباره روی نیمکت نشست از این مساله ناراحت شد.

تعدادی از همبازی های حقیقی به ویژه آنهایی که در هفته های گذشته طعم برخورد دایی با اخم ها را چشیده اند، به او توصیه کردند که در شادی بازیکنان شرکت کند چرا که دایی به شدت روی رفتار بازیکنان در قبال تصمیماتش حساس است و نسبت به آن واکنش نشان می دهد.


ویدیو مرتبط :
علی دایی هنوز گل می زند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام دایی برای گزینه نخست خط حمله پرسپولیس/قرارداد خنده دار ستاره مدنظر علی دایی با فولاد!



اخبار,اخبارورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - قبل از جام جهانی بگو دوست داری بیایی یا نه؛
پیغام دایی برای گزینه نخست خط حمله پرسپولیس

ظاهرا هم دایی هم کریم انصاری فرد اتفاقات پیش فصل گذشته را فراموش کرده اند چرا که سرمربی پرسپولیس برای فصل جدید آقای گل لیگ برتر را می خواهد.

 کریم انصاری فرد پس از یک فصل نه چندان خوب با پرسپولیس تصمیم گرفت به تراکتورسازی برود و با درخشش در تیم تبریزی و کسب عنوان آقای گلی دوباره خود را مطرح کرد.

وی در فهرست خرید علی دایی قرار داشته و خود نیز ابراز تمایل کرده که با علی دایی کار کند، هر چند که تاکید کرده هیچ مذاکره ای در این خصوص انجام نشده است.

انصاری فرد با تیم ملی در جام جهانی نیز حاضر خواهد بود و در صورتی که فرصت درخشش پیدا کند احتمالا با پیشنهادهای خارجی روبرو خواهد شد و در این صورت بازگشتش به پرسپولیس منتفی خواهد شد.

همشهری 24 ساله علی دایی که به نوعی کشف خود او محسوب می شود در بین گزینه های جانشینی سیدصالحی برای نوک حمله دیده می شود اما ظاهرا دایی از انصاری فرد خواسته قبل از جام جهانی به او جواب بدهد که اصلا دوست دارد به پرسپولیس بیاید یا نه.

البته طبیعی است که انصاری فرد برای پاسخ دادن به پیشنهادهایش تا بعد از جام جهانی همه را منتظر نگه دارد چرا که می داند حتی اگر در یکی از بازی های جام جهانی به میدان برود امکان پیوستن او به تیم های اروپایی وجود دارد و شاید اتفاقی که دو سه سالی است در مورد او شنیده می شود این بار رنگ واقعیت به خود بگیرد.

البته کریم در جایی گفته اگر در لیگ ایران بماند دوست دارد فصل خوبش را با تراکتور ادامه دهد. باید دید این روایت تا چه اندازه درست است.

پیش از این گفته می شد رضا نوروزی و حتی سعید دقیقی هم برای پست مهاجم نوک مد نظر علی دایی هستند.

 

-------------------------

 

قرارداد خنده دار ستاره مدنظر علی دایی با فولاد!

کاپیتان فصل گذشته فولاد مدعی شده که قرارداد او با این تیم خنده دار است.

بختیار رحمانی فصل گذشته توانست به کمک دیگر بازیکنان فولاد، این تیم را قهرمان لیگ کند. وی به واسطه درخشش در فصل پیش حالا علاوه بر اینکه در آستانه حضور در جام جهانی قرار دارد، با پیشنهادات ریز و درشتی، از جمله از تیم پر طرفدار پرسپولیس، مواجه است.

اما کاپیتان فولاد در آخرین اظهارنظرش جملاتی به زبان آورده که هواداران فولاد را آزرده خاطر کرده است.

این بازیکن ضمن اعلام جدایی حتمی اش، در مورد مبلغ قراردادش گفت: «مبلغی که از فولاد گرفتم آنقدر کم است که اگر بگویم همه خنده‌شان می‌گیرد.»

قرارداد بختیار رحمانی با فولاد 600 میلیون تومان بوده که با توجه به پاداش‌‌های در نظر گرفته شده برای بازی‌های خوب و در نهایت پاداش کسب قهرمانی، به 800 میلیون تومان رسیده است. مشخص نیست کجای 800 میلیون تومان خنده‌دار است که کاپیتان فولاد چنین صحبت‌هایی به زبان آورده است.

البته این بازیکن وقتی به دریافتی بازیکنان معمولی تیم‌های پایتخت نگاه می‌کند، حق خود می‌داند 800 میلیون دریافتی را کم بشمارد. به امید روزی که در فوتبال ما هر بازیکن به اندازه کارایی‌اش پول بگیرد و نه به اندازه روابطی که دارد و مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد.

 

---------------------------------

 

مذاکره پرسپولیسی ها با دروازه بان محبوب در پایان هفته

طی هفته‌ جاری مذاکرات اولیه با نیلسون را از طریق مدیر برنامه‌هایش آغاز کنند.

 یکی از مباحث اصلی و دغدغه‌های علی دایی برای فصل آینده به چارچوب دروازه سرخپوشان ختم می‌شود.

جایی که در دو فصل اخیر حضور نیلسون تا حد زیادی آن را بیمه کرده بود از این رو علی دایی دوباره قصد دارد به هر شکلی که شده این گلر برزیلی را دوباره به پرسپولیس برگرداند.

از این رو شهریار با قراردادن نام نیلسون به رقم تمام حواشی که از درون باشگاه علیه این گلر پا به سن گذاشته به راه افتاد نشان داد که کماکان خواهان سپردن دروازه‌ پرسپولیس به نیلسون است.

اما آنطرف‌تر نیلسون که در برزیل به سر می‌برد از طریق مدیر برنامه‌هایش به دنبال فراهم آوردن مقدمات بازگشت به ایران است. به طوری که شنیده می‌شود گلر فصل گذشته سرخپوشان برای ادامه همکاری با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

با اینکه تصور می‌شد نیلسون برای بازگشت به جمع سرخپوشان شروطی را در نظر بگیرد، اما به نظر آنقدر از شرایط حضورش در ایران و پرسپولیس راضی بوده که حاضر است بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بنشیند.

به هر حال با توجه به سن و سال وی طبیعی است که نیلسون چندان در قید و بند شروط کذایی نباشد. در همین راستا شنیده می‌شود که مسئولان پرسپولیس قصد دارند طی هفته‌ جاری مذاکرات اولیه با نیلسون را از طریق مدیر برنامه‌هایش آغاز کنند.
اخبار ورزشی -جام نیوز, بانک ورزش ,روزنامه نود