اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی داداشی: برای اعدام قاتل لحظه شماری می کنیم



 

 علی داداشی: برای اعدام قاتل لحظه شماری می کنیم   

 

برادر روح الله داداشی گفت: تنها منتظر اعدام قاتل روح الله هستیم.

علی داداشی در خصوص اعدام قاتل برادرش به خبرنگار ورزشی برنا گفت: رای نهایی توسط قضات صادر شده است و ما نیز تنها منتظر هستیم تا روز اعدام او را اعلام کنند.

 

وی افزود: شایعاتی مبنی بر رضایت ما صحت ندارد و تنها منتظر هستیم تا قاتل برادرم به دار آویخته شود و برای آن روز لحظه شماری می کنیم.

برادر روح الله با اشاره به برگزاری مراسم چهلم وی گفت: روز پنج شنبه هفته جاری مراسم چهلم روح الله بر سر مزارش در امام زاده محمد کرج برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت ۱۷ الی ۱۹ پنج شنبه برگزار می شود.... / شبکه خبری برنا



ویدیو مرتبط :
اعدام قاتل روح الله داداشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام قاتل داداشی قبل از مراسم چهلم


قاتل قوی‌ترین مرد ایران و جهان پیش از مراسم چهلم این ورزشکار فقید به دار آویخته خواهد شد.

قاتل قوی‌ترین مرد ایران و جهان پیش از مراسم چهلم این ورزشکار فقید به دار آویخته خواهد شد.

روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران و جهان هفته گذشته به دست فردی و بوسیله چاقو به قتل رسید و پس از این حادثه مسوولان پیگیری های خود را آغاز کردند.

طبق اخبار رسیده، مسوولان به سرعت در حال پیگیری پرونده قتل داداشی هستند و قرار است قاتل قوی‌ترین مرد ایران و جهان قبل از برگزاری مراسم چلهم وی در همان مکانی که این اتفاق رخ داد، در ملاءعام به دار آویخته شود.

علی داداشی برادر روح الله با تایید مطلب فوق به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تمامی مسوولان در تلاش هستند تا هرچه زودتر به پرونده روح الله رسیدگی شود و من نیز از این بابت از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: قرار است تا قبل از برگزاری مراسم چهلم برادرم، قاتلش در همان مکانی که این جنایت رخ داده، در ملاء عام به دار آویخته شود و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد. 

منبع: خبرگزاری برنا