اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی اصغر سلطانیه 10 شهریور کنار می رود


علی اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در مصاحبه با اسوشیتدپرس گفت یکم سپتامبر (دهم شهریور) از این سمت کنار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی اصغر سلطانیه" نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در مصاحبه با اسوشیتدپرس گفت یکم سپتامبر (دهم شهریور) از این سمت کنار می رود.

 وی افزود هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است به جای او این سمت را به عهده بگیرد.

علی‌اصغر سلطانیه در پاسخ به این خبرگزاری گفت: تایید می‌کنم که ماموریت و کار من در یکم سپتامبر به پایان می‌رسد.

سلطانیه در ادامه گفت: مفتخرم که به کشورم خدمت کردم و از اعتماد آنها قدردانم و برای خدمت به کشورم بازمی‌گردم.

سلطانیه از هشت سال پیش که این سمت را به عهده گرفت در تاکید و استدلال صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران و تکذیب ادعاها درمورد تمایل تهران برای دستیابی به تسلیحات هسته ای نقشی مهم داشته است.


ویدیو مرتبط :
عزاداری هیئت شاهزاده علی اصغر (ع) 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلطانیه: ماموریتم در وین 10 شهریور پایان می‌یابد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سلطانیه:
با خوشحالی به کشور باز می‌گردم/ ماموریتم در وین 10 شهریور پایان می‌یابد

سلطانیه در پایان ماموریتش در آژانس بین‌المللی اتمی و نزد دیگر سازمان‌های بین‌المللی وین خبر داد.

علی‌اصغر سلطانیه در گفت‌وگو باایسنا، با تایید خبر پایان ماموریتش در وین گفت: 10 شهریور پایان ماموریتم در وین است و به کشور باز می‌گردم.

وی گفت: افتخار می‌کنم که به عنوان سرباز کوچک خط مقدم انجام وظیفه کردم و این خدمت را مدیون اعتماد و حمایت مردم کشورم و مقامات عالی هستم.
وی افزود: برای انجام وظایف دیگر از هر کجا که باشد با خوشحالی به وطنم باز می‌گردم.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر سلطانیه از جمله سفیران ایران بود که در سال‌های ماموریتش در وین با توجه به اهمیت موضوع هسته‌یی و گزارش‌ها و نشست‌های شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همواره ارتباط قوی رسانه‌ای با رسانه‌های داخلی و خارجی داشت به شکلی که نزد رسانه‌های مختلف به عنوان «دوست خبرنگاران» از او یاد می‌شود.

سلطانیه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) همچنین از جدیت و پیگیری خبرگزاری ایسنا به ویژه در بحث هسته‌یی و برخورد مسوولانه و انعکاس خبرهای به موقع و واقعی قدردانی کرد.

وی دانش‌آموخته دانشگاه ایالتی یوتا است که در آذرماه سال 1384 طی حکمی از سوی رییس‌جمهور وقت به عنوان نماینده ایران در آژانس بین‌المللی اتمی منصوب شد.

در کارنامه سلطانیه نمایندگی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو و معاونت اداره کل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه وجود دارد.
پایان هفته آینده جدیدترین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران به طور غیررسمی در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار می‌گیرد. /ایسنا