اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی‌عسگر هم می‌خواهد مسافر برزیل شود


حمید علی‌عسگر یکی از بازیکنان تکنیکی و سرعتی پرسپولیس در سال‌های اخیر که لقب آچارفرانسه را به وی داده‌اند، از ماندنش در پرسپولیس و جدا نشدنش در نیم فصل ابراز امیدواری کرد.

ورزش سه: این بازیکن جوان با خبرنگار ورزش سه گفت‌وگویی انجام داده که در زیر می‌خوانید:

آقای علی‌عسگر به یکباره بیرون نشستی. ولی چند بازی که دایی به تو فرصت داد، بازی‌هایی زیبایی به نمایش گذاشته‌ای. با این وجود علت کم بازی کردن تو چیست و آیا انگیزه‌ات را از دست نمی‌دهی؟

گمان نمی‌کنم هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی باشد ولی من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم به نظر کادرفنی احترام بگذارم و خوشحالم که پرسپولیس در صدرجدول قرار دارد. این صدرنشینی برای من در درجه اول مهمتر از بازی کردن خودم است. به هر حال در برنامه‌ریزی من مسافر جام جهانی شدن است، حتی در تمرینات آنقدر با انگیزه کار می‌کنم که دیگر فکرم به جایی نمی‌رسد. هر روز با خودم فکر می‌کنم که ایراد کار من کجاست و به دنبال مشکلم می‌گردم تا آن را حل کنم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم ولی فعلا که هیچ چیزی به فکرم نمی‌رسد.

ولی خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که وقتی تو بازی می‌کنی چپ و راست پرسپولیس رونده‌تر و هجومی‌تر می‌شود، فکر نمی‌کنی دایی کمی نسبت به تو کم لطفی کرده است؟

خواهش می‌کنم سوال حاشیه‌ای نپرسید و دایی به من کم لطفی نکرده. من باید مشکلم را خودم پیدا کنم که چرا فیکس بازی نمی‌کنم. با این حال به شما گفتم که در درجه اول برای من مهم موفقیت تیم است.

چرا جدا نشدی در حالی که اعلام شده بود از چند تیم بالای جدولی در نیم فصل پیشنهاد داشتی. خودت نخواستی بروی یا دایی با جدایی تو مخالفت کرد؟

باشگاه مخالف جدایی من بود و وقتی دیدم باشگاه و کادرفنی مخالف جدایی من هستند انگیزه بیشتری برای بازی در پرسپولیس پیدا کردم تا نیم فصل دوم را به خوبی را سپری کنم. در واقع وقتی کادرفنی با جدایی من موافقت نکرد انگیزه‌ام دو برابر شد و در فرصت کوتاهی که در چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم داشتم سعی کردم برای تیمم مثمرثمر باشم.


ویدیو مرتبط :
علی عسگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ تبعید به تیم دوم پرسپولیس!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به دلیل مذاکره با باشگاه‌های دیگر و با درخواست ژوزه

علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ تبعید به تیم دوم پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی عسگر را از تیم کنار گذاشت و در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی پیشنهاد سه باشگاه لیگ برتری به حمید علی عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و اقدام این بازیکن مبنی بر مذاکره با برخی از این باشگاه ها و عدم توجه او به این پیشنهادات و همچنین برخی اتفاقات دیگر در تمرینات پرسپولیس، مانوئل ژوزه ناراحت و این بازیکن را از تیم کنار گذاشت.

سرمربی پرسپولیس این موضوع را صبح امروز به سرپرست تیم و باشگاه اعلام کرد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام حمایت قاطع از سرمربی تیم، گفت: آقای مانوئل حمید علی عسگر را در اختیار باشگاه قرار داده و این بازیکن تا پایان مدت قراردادش به هیچ تیمی منتقل نخواهد شد و فعلا باید در تمرینات تیم دوم پرسپولیس شرکت کند. ما به شدت با چنین مسایلی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی اتفاقات روحیه و انسجام تیمی پرسپولیس را تضعیف کند. در چنین مواقعی حمایت مدیریت باشگاه از تصمیمات سرمربی کاملا ضروری و لازم است.