اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا عصار سکوت خود را می شکند


سیدعلی ضیاء شب گذشته ۱۵ اسفندماه در برنامه «سه ستاره» اعلام کرد در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک که با نام «یک یک» روی آنتن می رود پرویز مظلومی نیز از جمله مهمانان برنامه است.

سینما پرس: سیدعلی ضیاء شب گذشته ۱۵ اسفندماه در برنامه «سه ستاره» اعلام کرد در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک که با نام «یک یک» روی آنتن می رود پرویز مظلومی نیز از جمله مهمانان برنامه است.

وی همچنین با اشاره به حضور یکی از خوانندگانی که مدت زیادی است در رسانه ملی حضور نداشته است، بیان کرد: علیرضا عصار پس از سال ها سکوت، آهنگی را مخصوص برنامه ما خوانده است که شب عید پخش می شود.

«یک یک» ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک است که از آخرین شب سال ۹۴ تا صبح اولین روز فروردین روی آنتن این شبکه می رود.


ویدیو مرتبط :
علیرضا عصار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت متفاوت علیرضا عصار در تهران



 

 

کنسرت متفاوت علیرضا عصار در تهران

 

کنسرت علیرضا عصار با یک ترکیب و ارکسترجدید و همان اعضای گروه قبلی اول در تهران و بعد در شهرستان ها برگزار می شود.

حبیب صبور مدیربرنامه های علیرضا عصار در گفتگو با شبکه ایران گفت: آلبوم «محتسب» استقبال خیلی خوب و غیر قابل پیش بینی داشت و با تیراژ بالا عرضه شد.

وی افزود:تقریبا تا بیست روز آینده نیز آلبوم بعدی علیرضا عصار «بازی عوض شده» به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتشر میشود.

صبور ادامه داد: تصمیم داریم بعد از انتشار دو آلبوم «محتسب» و «بازی عوض شده» با یک ترکیب و ارکسترجدید البته با همان اعضای گروه قبلی کنسرتی را اول در تهران و بعد در شهرستان ها برگزار کنیم که تاریخ آن بزودی اعلام می شود.

وی گفت: به علت افزوده شدن قطعات جدید در این دو آلبوم و یک سری سازهای جدید نیاز به یک ترکیب جدید داریم به همین سبب کنسرت این بار علیرضا عصار با گروه متفاوت اجرا میشود.

علیرضا عصار قصد دارد در این کنسرت ها کلیه قطعات آلبوم جدید و تعدادی از قطعات سا لهای گذشته اش را اجرا کند.

تا کنون اصفهان، شیراز، رشت و کرمان در اولویت برگزاری کنسرت علیرضا عصار هستند و قرار است تا قبل از پایان سال در این شهر ها کنسرتی برگزار شود.... / شبکه ایران