اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا عباسفرد در لیگ فوتبال مالزی!


مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال و راه‌آهن که اواخر فصل گذشته برای مدت کوتاهی به عضویت آلومینیوم هرمزگان درآمد، با قراردادی یک ساله به تیم ساراواک مالزی پیوست.

ایسنا: مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال و راه‌آهن که اواخر فصل گذشته برای مدت کوتاهی به عضویت آلومینیوم هرمزگان درآمد، با قراردادی یک ساله به تیم ساراواک مالزی پیوست.

ساراواک که دو فصل پیش به لیگ دسته یک مالزی سقوط کرده بود، پس از بازگشت به سوپرلیگ این کشور چند بازیکنان خارجی را جذب کرده و به دنبال اعاده حیثیت است.

علاوه بر عباسفرد، میلوراد یانوش (هافبک سابق سپاهان)، گابور گیه‌پس (مجارستان) و معمر سالی‌باشیچ (بوسنی) هم به این تیم پیوسته‌اند.

عباسفرد در 5 بازی‌ دوستانه ساراواک پیش از آغاز فصل جدید مالزی دو گل به ثمر رسانده است.

سوپرلیگ مالزی از 18 ژانویه آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تور مالزی بلیط هواپیما مالزی هتل مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال



 

 

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال

 

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال فردا معرفی می‌شود

مراسم معرفی بازیکن اخلاق و تجلیل از برترین های اخلاقی فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر فوتبال فردا سه شنبه در سالن همایش های هتل المپیک برگزار می شود.

این مراسم در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و به همت کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر برگزارخواهد شد و طی آن از برترین های اخلاقی 34 هفته لیگ برتر شامل بازیکنان و مربیان اخلاق تجلیل خواهد شد و همچنین برترین مربی و برترین بازیکن اخلاق معرفی می شوند.

در این مراسم که مسئولان ارشد سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال نیز در آن حضورخواهند داشت به برترین های اخلاق لیگ نهم لوح تقدیر، تندیس اخلاق و پاداش سفر حج عمره اهداء خواهد شد. این مراسم ساعت 17 فردا درهتل المپیک برگزار می‌شود.

در مراسم تقدیر از برترین های اخلاق لیگ هشتم که سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد کریم باقری عنوان بازیکن اخلاق لیگ هشتم را به خود اختصاص داد.