اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا حقیقی عجیب ترین خبرساز پرسپولیس


«باشگاه روبین كازان روسیه خواهان به خدمت گرفتن علیرضا حقیقی شد». این عجیب‌ترین خبر 24 ساعت پس از شكست سنگین پرسپولیس برابر استقلال بود؛ شكستی كه دروازه‌بان جوان پرسپولیس با دو اشتباهش نقش بزرگی در ثبت آن داشت.

«باشگاه روبین كازان روسیه خواهان به خدمت گرفتن علیرضا حقیقی شد». این عجیب‌ترین خبر 24 ساعت پس از شكست سنگین پرسپولیس برابر استقلال بود؛ شكستی كه دروازه‌بان جوان پرسپولیس با دو اشتباهش نقش بزرگی در ثبت آن داشت.

یك روز پس از شكست پرسپولیس برابر استقلال، بخش‌های مختلف خبری سیما با استناد به خبر یكی از سایت‌های خبری اعلام كردند كه باشگاه روبین كازان روسیه كه یكی از تیم‌های حاضر در لیگ اروپاست، خواهان به خدمت گرفتن علیرضا حقیقی شده است.

برای پیدا كردن منبع موثق این خبر، رسانه‌ها كار دشواری پیش رو داشتند. نه كسی از مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر به تایید این خبر بود و نه منبعی از رسانه‌های روسی این خبر را اعلام كرده بودند. با این حال این دروازه‌بان جوان در گفت‌وگو‌یی كه با یكی از برنامه‌های تلویزیونی داشت، اعلام كرد كه نماینده این باشگاه روسی چند روزی است كه در تهران حضور دارد.

با این حال با توجه به نمایش این دروازه‌بان در چند سال اخیر این اعلام نیاز از سوی باشگاه بزرگ روسی كمی دور از ذهن به نظر می‌رسید، ضمن این كه در تاریخ فوتبال ایران به غیر از نیما نكیسا كه پس از حضورش در جام جهانی 98 راهی فوتبال یونان شد، سابقه نداشته تیم‌های اروپایی برای حضور دروازه‌بانان ایرانی ابراز علاقه كنند.

یك مقام مسئول در این باشگاه روسی اصل خبر را رد كرد و گفت كه حتی تا به حال نام علیرضا حقیقی هم به گوش مسئولان این باشگاه نرسیده است.

«كنستانتین ایوانف» وكیل و سخنگوی باشگاه روبین كازان  درباره شایعه پیشنهاد این باشگاه به علیرضا حقیقی گفت: تاكنون نام این بازیكن را نشنیده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا تا به حال به این خبر واكنش نشان نداده‌اید گفت: این خبر اساسا به گوش ما نرسیده كه بخواهیم آن را تكذیب كنیم و قصد نداریم با دامن زدن به این موضوع شایعات را تقویت كنیم.

ایوانف گفت: تمام خبرهای نقل و انتقالات به صورت رسمی از سوی وب سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

او همچنین درباره این صحبت حقیقی كه گفته بود نماینده‌ای از باشگاه روبین كازان در تهران حضور دارد گفت: این چنین نیست و هیچ نماینده‌ای از باشگاه روبین كازان به تهران سفر نكرده است.


منبع: ایسنا

 



ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیس و ( علیرضا حقیقی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای علیرضا حقیقی صادر شد



اخبار ,اخبار ورزشی,حکم علیرضا حقیقی

 

اخبار ورزشی - حکم علیرضا حقیقی صادر شد/ کسر 15 درصد از قرارداد و بازگشت به روبین‌کازان

رویانیان درباره آخرین وضعیت حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس به سایت رسمی باشگاه گفت: شب گذشته با علیرضا حقیقی نشستی داشتیم.

بنده درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و راه آهن روی داد با ایشان صحبت کردم و تاکید کردم باشگاه بر اساس قوانین داخلی خود در اینباره تصمیم‌گیری خواهد کرد. از سوی دیگر باشگاه روبین کازان خواهان بازگشت این بازیکن به روسیه شده است و از آنجا که روبین کازان با علیرضا حقیقی قرارداد داشته، طبق درخواست باشگاه کازان، این بازیکن به این باشگاه بر می‌گردد.

رویانیان درباره تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: امروز با آقای سالارکیا معاون حقوقی باشگاه صحبت کردم و ایشان موضوع جریمه 15 درصدی حقیقی را به ما اعلام کرد. به هر حال سرمربی تیم، علیرضا حقیقی را در اختیار باشگاه قرار داده بود و ما این موضوع را بررسی کرده و کمیته انضباطی رأی خود را به ما اعلام کرد.

 

بنده حتی تصمیم داشتم با آقای دایی صحبت کنم تا اگر ایشان تصمیم جدیدی می‌گیرند آنرا مد نظر قرار بدهیم و با روبین کازانی‌ها صحبت کنیم.

 

به هر حال آقای دایی همیشه شاگردان خود را دوست دارد و همیشه خیر و صلاح آنها را می‌خواهد اما با توجه به اینکه حقیقی طبق قرارداد دو باشگاه تا پایان نیم فصل اول به صورت قرضی در اختیار ما قرار گرفته بود و باشگاه روبین کازان هم خواهان بازگشت او شده بود، نمی‌توانستیم مخالفت کنیم.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین