اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علیرضا حقیقی به اسپورت کوویلیا پیوست


علیرضا حقیقی به تیم فوتبال اسپورت کوویلیا در لیگ دسته دو پرتغال پیوست.

ایسنا: علیرضا حقیقی به تیم فوتبال اسپورت کوویلیا در لیگ دسته دو پرتغال پیوست.
 
دروازه‌بان نیم‌فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور در تمرین‌های تیم فوتبال اسپورت کوویلیا به پرتغال رفته بود، پس از جلب‌نظر سرمربی این تیم با عقد قراردادی تا پایان فصل به عضویت این تیم درآمد.

دروازه‌بان فصل گذشته روبین کازان که امید دارد با حضور در این تیم پرتغالی خود را بار دیگر به کی‌روش نشان دهد درصدد است که با انجام بازی‌های خوب در تیم جدیدش بتواند در جام جهانی 2014 برزیل جزو 23 بازیکن دعوت شده به تیم ملی باشد.


ویدیو مرتبط :
علیرضا رمضانی به شهرداری بندرعباس پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا حقیقی به کوویلیا پرتغال پیوست


سرمربی تیم فوتبال کوویلیا پرتغال دروازه‌بان تیم ملی ایران را برای حضور در این تیم تایید کرد.

تسنیم: علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان از هفته گذشته در کنار تیم دسته دومی کوویلیا پرتغال تمرین می‌کند تا در صورت تایید سرمربی این تیم دوران حرفه‌ای‌اش را در لیگ دسته دوم پرتغال ادامه دهد. سنگربان پیشین پرسپولیس پس از یک هفته حضور در تمرینات تیم کوویلیا نظر سرمربی این تیم پرتغالی را جلب کرده و به زودی با باشگاه کوویلیا  قرارداد می‌بندد.

فرانسیسکو چالو، سرمربی تیم فوتبال کوویلیا به خبرگزاری «لوزا» پرتغال گفت: نظرم در مورد حقیقی مطلوب است و چراغ سبز را به او نشان می‌دهم. او واقعاً یک دروازه‌بان بین‌المللی است و ما می‌توانیم از تجربیات وی بهره‌مند شویم.

علیرضا حقیقی 25 ساله که 6 فصل در پرسپولیس تهران بازی کرد بین سال‌های 2011 تا 2012 در تیم روبین‌کازان از لیگ برتر روسیه عضویت داشته است.

سرمربی کوویلیا تصریح کرد: تفکر علیرضا کاملاً واضح است. او می‌خواهد با بازی در فوتبال اروپا خودش را به ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل برساند.

تیم فوتبال کوویلیا در حال حاضر تنها یک دروازه‌بان به نام ایگور آراژو دارد. دیگر سنگربان این تیم یعنی پدرو تابوردا از ناحیه لیگامنت زانو پای راست مصدوم شده و این فرصت خوبی برای حقیقی است تا خود را هر چه سریع‌تر به تیم تحمیل کند.